![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() renkaiden pintausOnkos kukkaan pinnotuttanu talvirenkaita nokian talviveto pinnoila maasturi ja paku käyttöön Eli kokemuksia kaipailisin miten pitää verraten nokian LT talvirenkaisiin nähden
|
|
|||
|
|||
![]()
Anttir pinnautti aikanaan Goodyearin Studderien runkoon kuorkin noktop palapinnan. Muistaakseni lumessa suhteelisen pitävä.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tehdäänkö näitä jossain laillisesti vielä? Mä kyselin pari vuotta sitten muutamastakin paikasta, niin eivät uskaltaneet, kun EU kieltänyt hlöautoihin tekemästä/ tarviisi hakea eka hyväksyntä/jos polliisi pysäyttää tulee pamppua tjsp selittivät.
|
|
|||
|
|||
![]() Montaa makua
jos tarkoitat noita kuorma-auton pintanauhoja, niin ajokokemusta vuosikymmenten takaa: pinnoituksessa rungosta tulee jäykkä, ja sitäkautta ei "elä" samoin kuin alkuperäinen, oletettavasti? maasturin rengas.
ja kumiseos on myös nykyään kovaa (muutamaa hukkapala tullut käpisteltyä-) Ja itselläni oli hodarissa pari vuotta sitten 31-10,5-15 nokian hakkapeliitta LT:t ja ne on huomattavan pehmyttä kumia verrattuna noihin ka:n vetopintoihinkin. -> siis polanne/jää pito on pinoitetulla oletettavasti huono, toki "sika" nastoilla voi yrittää korjata, ja kilometrejä varmaan kestää ajaa moninkertaisesti.... Ja tuo ka:n vetopinta on parhaillaan paljon karkeampi, kuin tuo nokian LT, joka tukkeentuu umpihangessa huomattavan herkästi. (nyt hodarissa GY duratrac 265/75-16 maltillisella DIY nastoilla, ja toimii huomattavan hyvin. (siis verrattuna noihin nokian hkp 31-10,5-15) Siis minä olen (taannoin) ajanut noilla nauhapinnoitetuilla, "oikeilla-" pinoitetuilla, ja tehdasuusilla: Ja jos pitää ajaa matkaa/siviilikäyttöä; niin tehdasuudet renkaat on/tulee alle. (ja "kyljetkin"-pinnoitettuja on tullut taannoin myytyä, sen verran että eläissäni en hanki läheskään vastaavaa määrää renkaita) |
|
||||
|
||||
![]()
suomessa kellää ei ole enää muotteja ainakaa 33x12,5x15 renkaalle, soittelin useat firmat läpi ja ainoo firma, minkä useat rengasliikkeet mainitsi et tekis orimattilassa metrikamasta renkaanpäälle nii on lopettanu.
|
|||
|
|||
![]()
Arton rengas Tesjoella Loviisan kupeessa pintas noi mun renkaat remmipinnalla oiskohan 3vuotta sitten.Ekatalvi pelas hyvin lumikelillä,mut nyt on liukkaat jo ajella. niin ja koko on 33x12.5.Eikä suostunut BF;n kumeja pintaamaan,sano et niis on yleensä niin huonot rungot et menee kallis työ hukkaan.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Tuommoiset tuli tänään haettua. Ens viikonloppuna alle ja kokemuksia keräileen.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
http://www.eco-top.fi/ http://www.ts.fi/teemat/auto+ja+liik...ssakaupungissa |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() mun mielestä aivan paskat maasturi käytössä,, ei elä mihenkään ja ei tod toimi pienellä massalla ![]() ![]() tarttis vissii olla painoa sellanen n, 6tkg et toimii ![]() ![]() ![]() ja nää on vaa mun mielipiteitä enkä ole lukenut kaikkia kommentteja.. ![]()
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
||||
|
||||
![]()
Vois luulla että pokkeritkin on pyöreemmät ja talvisemmat kuin tollaset.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Renkaiden pinnoitus | solihull | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 31.05.2020 20:42 |
renkaiden liimauksesta! | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 18.08.2012 20:30 |
Myyty Renkaiden tasapainotuskone | samid | O/M/V Muut | 2 | 12.10.2010 16:52 |
Renkaiden pinnoituksesta...? | Watti | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.09.2005 18:11 |
renkaiden leveydestä | Cental73 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.02.2005 21:23 |