Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.08.2005, 15:48
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Perän tai akselin kääntäminen ylösalaisin


Joku on varmasti tämän tehnyt.
Tuon verran löysin itse tietoa. http://www.jpmagazine.com/techarticles/5444/ sekä http://www.4crawler.com/4x4/4R_TechInfo.shtml

Eli miten olette hoitaneet voitelun ja mihin tasoon öljyä pitäis perään laittaa?
Jotain syitä miksi tähän ei pidä ryhtyä?
Missä on paras paikka tehdä moka?

Ja syy miksi pitäisi tehdä on pyärien pyörimissuunnan vaihtaminen
Kiitos
-Teemu



Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrollin PTO:n kääntäminen? IsoA Tekniikka & Jutustelu 12 04.12.2012 08:20
Tojotan mek vinssin asennus ylösalaisin Jari Tekniikka & Jutustelu 3 11.09.2006 07:20
Patrollin perämurikan kääntäminen 180 astetta IsoA Tekniikka & Jutustelu 17 04.11.2005 14:22
Suzuki SJ410 vanteiden kääntäminen? Sharedoc Tekniikka & Jutustelu 13 06.01.2005 18:49
Ohjelmien kääntäminen tulisi lopettaa!!! Lars Software 0 26.07.2002 07:13


Sivu luotu: 23:38 (GMT +2).