![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Perän tai akselin kääntäminen ylösalaisinJoku on varmasti tämän tehnyt. Tuon verran löysin itse tietoa. http://www.jpmagazine.com/techarticles/5444/ sekä http://www.4crawler.com/4x4/4R_TechInfo.shtml Eli miten olette hoitaneet voitelun ja mihin tasoon öljyä pitäis perään laittaa? Jotain syitä miksi tähän ei pidä ryhtyä? Missä on paras paikka tehdä moka? Ja syy miksi pitäisi tehdä on pyärien pyörimissuunnan vaihtaminen Kiitos -Teemu Note! This message was posted anonymously!
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrollin PTO:n kääntäminen? | IsoA | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 04.12.2012 08:20 |
Tojotan mek vinssin asennus ylösalaisin | Jari | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 11.09.2006 07:20 |
Patrollin perämurikan kääntäminen 180 astetta | IsoA | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 04.11.2005 14:22 |
Suzuki SJ410 vanteiden kääntäminen? | Sharedoc | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 06.01.2005 18:49 |
Ohjelmien kääntäminen tulisi lopettaa!!! | Lars | Software | 0 | 26.07.2002 07:13 |