![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() gr patrollin korotusen löytänyt oikein selvää tietoa pitkän gr patrollin korotuksesta 6" jousilla. eli pitääkö muokata kuinka paljon kun nyt on 3" korottavat jouset, ja jos vaihtaa 6" jouset niin pitääkö paljon muuttaa? ainakin varmaan panhardin kiinnitykset, jarruletkut, etuakselin kääntö suoraan. kertokaa jos tiedätte asiasta tai olette tehneet kyseisen homman.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Panhardit muuttaa,navat kääntää, akselien öljypintaa nostaa,navat kääntää,jarruletkut siinä nyt ainakin alkuunsa.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
jos käännän koko etuaksilan suoraan, niin ei kai navoille tarvi tehdä mitään? ajattelin muuttaa jakarien kiinnitystä vaan.
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Käännä ne navat vaan niin saat kardaanin pysymään kivassa kulmassa. ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
takajarrupaineen säädin muokata sopivaksi, tai siis se säätimen vipu muokata.
__________________
KYM#5 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
näin yhden y61 gr patrollin missä oli 6" jouset ja tehty vaan uudet korvat jakarille. eikä ollu panhardeja muutettu oli akselit 4cm ristis... etu akseli oli vaan käännetty vähän suorempaa, mulla on jo 3" jousilla akseli jonkun verran etukenossa mutta on hyvä ajaa, ja kattelin että kun tekisi uudet korvat niin sais 6" vietereillä sen samaan kulmaan kun nyt on....
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
patrollin korotus! | piispanen_90 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 13.04.2010 19:35 |
Patrol GR Y60 korotus | tdic-89 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 08.09.2009 07:00 |
Patrollin korotus | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 17.02.2005 20:48 | |
Patrollin korotus? | 33SD | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 02.12.2004 16:38 |
Patrollin Korotus! | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 30.01.2004 14:59 |