Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 04.07.2005, 07:22
Cental73 Cental73 ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 12.05.04
Sijainti: Jokela, Tuusula
Perusasetus

SAIRAALAT MOKAA, liekö uutta

millaisia sairaala mokia/kämmiä olette kohdanneet.

Itse menin valittamaan ruokamyrkytystä kun oli tullut syötyä epämääräistämoskaa, no ei ne mitään kokeita ottaneet suoraan vaan leikkuriin ja umpparipois..no sitten kun kotiuttivat oireet vain jatkui ja takasi valittamaan, sit kun testasivat nii joo..tämähän on ruokamyrkytys ja umppari oli täysin terve.. No saipahan kolmen viikon sairasloman jolta just palasin. Viikko duunia ja kesälomille, vois se huonomminkin olla.

Penskana sotkivat paperit, kun oli joutunut osastolle, Sattumoisin sairaalassa oli toinenkin saman niminen kaveri (siis etunimi ja sukunimi) ja meikäläinen otti viikonpäivät leukemia hoitoja. hiukka oli tukka sekasin. JOssain vaiheessa tuli lääkärinkanssa intosta EKG:n määristä kun olin ollut kahdesti ja paprujen mukaan 3:sti, sit kysyvät tota syntymäaikaa...ei täsmää...hmm..ja asutko oulussa...en.....hmmmh..........joo-o näyttääpi siltä että toinen kaveri oli pistetty kotia terveenä ja minä statistina osastolla...kiiiivaaa!!!!!

Ja vielä ihmetellään miksi suomalainen mies ei mene sairaalaan kuin pää kainalossa.

"ei ollu mikään amerikan temppu"

Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
liekö putkentaivutin poistunut Biltemasta Cental73 Chit-Chat 10 11.04.2008 09:24
Uutta nelivetotekniikkaa ideanikkari Linkit 4 15.06.2007 19:10
"Uutta" akselia XJ:hin Timo_L Tekniikka & Jutustelu 3 07.12.2006 12:07
Uutta ilmettä! Ipe64 Chit-Chat 7 06.03.2006 11:44
Uutta foorumia? Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 0 09.06.2003 13:35

Sivu luotu: 14:22 (GMT +2).