Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 18.09.2013, 18:46
Temutin Temutin ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 02.12.11
Sijainti: Lahti
Perusasetus

Th400 yoke

Maasturiin ei liity varsinaisesti, mutta tuossa työnalla caprice mihin on menossa SBC ja th400 laatikko.. tää laatikko on alun alkaen oldsin koneen perästä, tarkemmin vm80 delta88 dieselin perästä..

no toi delta tuli mulle jossain välissä ja yoke vuoti öljyä niinkus nivelen puolelta en kiinnittänyt siihen enempää ressiä koska auto meni rojektiksi nyt kun sai ylimääräsen korin niin toi laatikko saapi siis liikuttaa tällä erää capricea..

kysymys:

otin yoken lähempään syyniin, niin se pääty on korjattu plastic paddingilla.. ne pois ja hitsasin sauman uudestaan.. no eihän se meinaa pitää oikeen millään... eli jos joudun hankkimaan uuden yoken niin mistä tiedän että mikä on sopiva tuohon laatikkoon?? kun on ilmeisesti olemassa 2 vaihtoehtoa pitkää ja lyhyttä? mulla nyt tuo pitkä ja olin netistä lukevinani että tuossa on joku o-rengas tiivistys??

eli :

onko mulla nyt muutenkin väärä yoke siellä ?
Voinko laittaa lyhyen tai pitkän?
ja mitä eroa noilla oikeesti on ?

tässä pitkässähän alkaa pooritus vasta n.5cm jälkeen että siinä on tyhjää putkea..

hankalasti selitetty, mutta yritetään tarkentaa jos tarvista..

Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Chevrolet TH400 laatikon yoke romppaukko O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 02.10.2012 07:13
Jeep th400 vs. GM th400 SamiN Tekniikka & Jutustelu 3 30.03.2012 21:36
Ostetaan Chevyn yoke Pilhis81 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 19.08.2010 15:06
O: Hojon etukardaanin yoke Viipo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 26.05.2007 19:36
Yoke Jeeper Tekniikka & Jutustelu 0 02.09.2003 17:40

Sivu luotu: 01:48 (GMT +2).