![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tunkki petti
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#2
|
||||
|
||||
![]()
ai saatana
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Se on kyllä ihme kun sinne auton alle pitää kammeta ja jättää henkensä jonkun halppis tunkin varaan. Itse en kyllä uskalla mennä auton alle jos ei ole kunnon pukkeja alla, yleensä vielä renkaat viskaan alle, ihan varmuudeks.
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
#4
|
|||
|
|||
![]()
no juu, jos kokonaan menee auton ja pyörä(t) on irti niin kyllä sinne jotain puupölkkyjä tulee laitettua alle varalle.
yleensä kyllä sitten henkilöauton tunkkaamiset on pyörän vaihto tms., muut työt nosturilla. ja sitten taas maasturin alle mahtuu pyörät paikallaan ollessaan tekemään vaikka mitä.
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Auts.....Ja tekis mieli sanua "tekevälle sattuu"
__________________
No niin, mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa🤣 Viimeksi muokannut SERMAX : 23.02.2013 19:49 |
#6
|
|||
|
|||
![]() Jokainen on liikaa....
Siis ihan harrastajatkin menee tunkin nokassa olevan auton alle.
Olisko se niin iso homma hankkia/rakentaa joku "PelastusPönttö" Itselläni 2 kpl alumiinisiö kaljatynnyreitä, siis jotain ulkomaalaisia, halkaisijat noin 50 ja 60cm, ja korkeudet n. 60 ja 70 cm Ja siis niin jämeriä, että ei mene cruiserin alla lyttyyn, vaikka laskin tunkilla vauhdilla. Kaverille hitsasin peltivanteet torniksi, 2 kpl 14" vanteita päällekkäin, ja päälle vielä 13" vanne tarvittaessa, ja pehmikkeeksi/liukuesteeksi 2"x4" lankkua puolen metrin pätkä. Edes lahoimmat katsastetut autot ei ole niin lahoja, että 13" vanne lipsahtaa pohjan läpi? Ja noista akselipukeista: halvimmat ilman muuta liian heikkorakenteisia ison maasturin alle. Ja sitten tuo akselipukin yläpää on niin pieni, että voi mennä lahommasta kohdasta läpi, ja voi myös lipsahtaa ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Tuohan nyt on aivan omaa tyhmyyttään.. Itsellänikin pari kaveria jotka uskaltavat paska tunkkien varassa olevan auton alle mennä, pitävät melkein idioottina kun aina muistan niistä varmistuksista sanoa... Itsellä yleensä kunnon varmistukset ja silti aina mielessä että jos se tipahtaa
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Sama homma.
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#9
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Tunkki petti | sjeeppi | Chit-Chat | 15 | 28.08.2012 13:56 |
o: tunkki.. | padami | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 16.12.2006 22:12 |
O: Tunkki | Erppa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 07.12.2006 21:46 |
Muisti petti, kumpi takapyörän laakeri sj410:ssa? | jnu | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 20.12.2005 01:31 |
Kansipahvi petti | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.03.2004 13:36 |