Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 20.01.2013, 18:17
nyyperi nyyperi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 08.02.10
Sijainti: Ristiina
Perusasetus

hitsauskoneen renkaat

Olen tässä jonkin aikaa pähkäillyt hyvinkin yksinkertaista juttua, mutta minulle päänvaivaa aiheuttavaa. Ostin näes syssyllä migin, helkkarin pitkän harkinnan jälkeen, ja ekan kuljettamis reissun jälkeen siitä jo murtu toinen isoista takarenkaista. Eli nyt pitäis keksiä uudenlainen alusta / kuljetus systeemi, kun mie kuiteskin joudun rämppäämään sitä tallista ulos ja takasin, kun ei isompia viittis hitsasta sisällä, kun ei o kaasun poistoa, ja palovaara.
Nyt mulla on mielessä kaks vaihto ehtoa. Eli A: Ostan nokkakärryt, ja kärräilen sitten esappia niillä.B: Hitsaan jonkunlaisen kärryn jossa on jotkuin kottikärrin pyörän tapaset, menis sitten isommassakin maastoaa, eli offikärri
Kaikesta sitä ihminen ongelman itselleen tekee, kun eivoi tehdä oikasti paljon mitään, muuta kuin miettiä turhia... Mut onx seurueella näkemyksiä tai jopa omia kokemuksia??

Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu 4x114,3 jaolla vanteet ja renkaat / renkaat Dectane O/M/V Renkaat ja vanteet 0 09.05.2012 20:04
Ostetaan 35" renkaat tai renkaat ja vanteet heicola O/M/V Renkaat ja vanteet 0 14.06.2010 20:05
M:Volvo c03 renkaat 35 13,5 renkaat lukkovanteilla finvalp O/M/V Renkaat ja vanteet 0 12.05.2008 09:50
MIG/MAG Hitsauskoneen säätäminen jkholma Tekniikka & Jutustelu 16 14.03.2008 23:32
Mig hitsauskoneen valinta PatrolMan Chit-Chat 8 04.12.2007 16:13

Sivu luotu: 05:48 (GMT +2).