Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.04.2013, 16:50
C3B1 C3B1 ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 16.04.13
Sijainti: Anjalankoski
Viestit: 8
Perusasetus

patrollin syöttöpumppuasiaa


Eli ko. sätös on -88 3.3 vapari. Ensinnäkin, miten säädetään syötön ajoitusta, tuntuis olevan aavistuksen myöhäsellä.

Toinen asia, mikä tanko on kuvassa punasella nuolella merkattu joka roikkuu irtonaisena?

Kumma kun mitään tietoa löydy mistään taas...

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	2013-04-25-303.jpg‎
Views:	385
Size:	109,2 Kt
ID:	36350  
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.04.2013, 16:54
jubet jubet ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 12.02.13
Sijainti: Laukaa
Viestit: 401
Perusasetus

Eikös tanko ole sammuttaminen vipu.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.04.2013, 17:10
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus




ennakkoa säädetään kääntämallä pumppua, eli löysäät neljä mutteria millä pumppu on kiinni jakopäässä + pumpun alla olevan turkiraudan pultti pois.
Jos aikasemmalle haluat syöttöä niin käännät esim. rengasraudalla pumppua poispäin koneesta.

älä käännä paljoa, millikin vaikuttaa useampia asteita.

siinä on kyllä merkki et missä sen kuuluis olla mut se on muntakertaa piilossa paskan alla.

itte oon lyöny tuurnalla jäljen pumppuun/jakopäähän ja kääntänyt siitä n. 1-1,5mm
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.04.2013, 07:25
C3B1 C3B1 ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 16.04.13
Sijainti: Anjalankoski
Viestit: 8
Perusasetus

Ok, oikein paljon kiitoksia, asia harvinaisen selvä.
Tähän on joku tehnyt jonku "vedä narusta nauti kesästä" virityksen, pitää kattoo saisko sammuttimen toimimaan...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.04.2013, 07:59
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Se askelmoottori on todennäköisesti paskana ja siksi tehty sammutus"naru" .
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 27.04.2013, 19:39
sebander sebander ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.08.11
Sijainti: kempele
Viestit: 106
Perusasetus

Ei kyllä liity sammuttimeen tää mun kysymys. Patrollissa seuraavaa ilmiötä: tyhjäkäynnillä ei savuta yhtään ja käynti normaalia. Paikallaan poljettaessa tai kiihdytettäessä pöllyyttää vaaliaa naftan käryistä savua aika sakeasti, ei tasakaasulla ajettaessa savua yhtään. Auto kuitenki vetää ihan oikein ja ei vie nestettä. Kyse siis vapari sd33 koneisesta -82 pätkä patrollista. Voiskohan vika olla pumpun kalvossa? Onko se minkälainen homma vaihtaa se kalvo? Tarviiko jotain erikoistyökaluja, voiko siis vaihtaa kotona ite? Toinen mahollisuus on sitte suuttimet. Kumpaa veikataan täällä?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään patrollin etuakseli... tessu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 9 06.05.2010 06:27
Patrollin siirtopumppu Jarnoh Tekniikka & Jutustelu 7 17.02.2010 18:37
Patrollin pulttijako Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 8 26.01.2010 21:12
Patrollin hehkurele? Kupla Tekniikka & Jutustelu 1 13.12.2006 20:22
m:patrollin osia O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 08.12.2006 22:23


Sivu luotu: 10:12 (GMT +2).