![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Isoryn Syys-Safari Venäjälle 26-28.10-12Perinteinen syys-safari olis taas ajankohtainen, lähtö joko torstai iltana tai aikasin perjantai aamuna. Itse en vielä tiedä kumpi onnistuu, mutta perjantaina aamusta olis tarkotus lähteä rämpimään jollekkin pätkälle. Suuntia en ole miettiny, mutta kohti itää mennään ![]() ![]() ![]() Minä/Mika -lj70 Arho/??? -lj70 Husso/??? -teltta patu Piipari/Neksu -bertta Andy/??? -hodari Vacuumi/??? -lj70 Ja ehkäpä Jaskapa Bertalla ja tietty Kolehj jollekkin appariks. Myös savosta lähetetty savumerkkejä kiinnostuksesta retkeen ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Meijjän berttatiimistä ei välttämättä oo ku apparoimaan, saa nyt nähä. Vähän auki edelleen millä lähetään kuukauden päästä yrittämään arkangeliin.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ei tiältä savumerkkiä sua lähtemään ku on nii märkää, märkää...
Vua jonnii apparix vois lähtee ja varmaa hevoskuiskooja kans. Ei tuolla omalla piäse... Kevväällä sitte. |
|
||||
|
||||
![]()
No eiku vaan, mahtaa Husso ja Andy? Olla ainakin ilman apparia.Arholle oli joku lähössä kyytiin.
|
||||
|
||||
![]()
Joo mulla ei oo kyydissä kun melkein kokonainen toyota ja kaljoo.
Tosin, pitäshän se autokin saada ajokuntoseks ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Isoryn Helatorstain Safari Venäjälle 17-20.05-12 | -Stedt- | Tapahtumat | 105 | 09.06.2012 23:06 |
Isoryn Safari Venäjälle 09-12.09-10 | -Stedt- | Tapahtumat | 39 | 22.09.2010 12:40 |
Isoryn Venäjän safari helatostai 2010 | -Stedt- | Tapahtumat | 103 | 28.05.2010 18:11 |
NORT:in syys safari | JV73 | Tapahtumat | 69 | 10.11.2009 14:48 |
Sokkalanmäen syys safari 15-16.11 | sokkalanmäki | Tapahtumat | 2 | 08.12.2008 18:33 |