![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Uusiorenkaiden hinnoista..Tere!Kysäsinpä tossa Hämeenlinnasta Insa-Turbo(31/10.5x15)uusiokumien hintaa ja myyjä ilmoitti kierroksen hinnaksi 440,-nykyrahaa, tuntuu äkkiseltään aikas kovalta!Mihin hintaan olette Insoja ostelleet??Taitaa tolla hinnalla iskeytyä merkkikumit Sedän auton alle.. Kaikki on paskaa, paitsi kusi!
|
|
||||
|
||||
![]()
No äkkiseltään kuulostaisi kyllä aika arvokkaalta. Veikkaisin, että joku Bridgestone samassa koossa heiluisi jossain 500 erkkimerkin hujakoilla.
- Lommone Ranke Rooveri - |
|
|||
|
|||
![]()
taas ilmainen mainos ohvivarusteelle, mut soita nyt sinne ja ps mulle lupasivat euro-tyresiltä 400 tasan ku soitin sinne kuukaus sitte ja en ottanu..
Note! This message was posted anonymously! |
|
||||
|
||||
![]()
Niin se Euro-Tyresin homma ny näyttää olevan vähän sitä sun tätä.
Me ostettiin sieltä noita saharoita hintaan 250€/sarja töineen ja samalla sovittiin halvat hinnat millä sais jatkossakin mut eipä ne oo oikein pitäny lupaustaan. VAZ-2121 ВАЗ НИВА http://sorono.urli.net |
|
||||
|
||||
![]()
Mä lähettelin eilen kysymystä Euro-Tyresille mut ei ainakaan vielä olla vastattu. Kattoo tuleeko mimmonen hinta.
-:Mä haluun patrollin:- |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
renkaiden hinnoista,,,??? | Arttuperkule | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.08.2006 09:17 |
Hinnoista | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 16.12.2005 00:35 | |
Dieselin hinnoista | pee | Chit-Chat | 122 | 04.10.2005 13:25 |
vara-osien hinnoista | Viitapiru | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 10.04.2005 22:06 |