![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() superwinchin 12-v husky 8.!! NYT KUVIAMyyty huudon kohteena sähkövinssien parhaimmistoon kuuluva superwinchin husky. ei ehkä nopein mutta tässä on JARRU joka toimii eli matoruuvi!! ja sitten kun puhutaan nopeudesta kuormitettuna niin ei tällainen ehkä niin hidas enää olekkaan. joku puhui että tämä olisi luokiteltu eu-säädösten mukaan nostolaitteeksi eli luotettavuus pitää olla oikeasti hyvä.tuli mulle koopeeltä vaihtokauppojen yhteydessä reilu vuosi sitten, tää on huollettu ja vaihdettu uusi moottori. hyvin on toiminut vuoden työpaikan pöydällä, muutaman kerran olen pyöräyttänyt. mulle myytiin loistavassa käyttökunnossa olevana vaikka ulkoasu onkin kulahtaneen näköinen. samoilla asiantuntijan myyntipuheilla minäkin kauppaan tätä eteenpäin. mukana superwinchin oma asennusteline jossa valurautainen liukukita, hallintalaitteet johdollista mallia, ei vaijeria. vaijerin kiinnitys rumpuun tässä on erittäin hyvä rekenteellisesti, eli reikä rummussa ja lukitusruuvi päältäpäin. rummunvapautusvipu on myös toiminnallisesti lyhyt liikkeinen ja toiminnaltaan tarkka, erittäin helppo tehdä vaikka pneumaattinen vapautus ja riittää lyhytiskuinen sylinteri. varaosia näin saa ihan oikeasti, jos malttaa avata vaikka ekan linkin ja sieltä hiukan selata niin alkaa löytyä. pömpelin fyysiset mitat ovat: leveys 580mm, korkeus 250mm ja syvyys 260mm vaihteiston koppa mukaanlukien. painoa en mitannut kun ei vaakaa lähellä. huuto alkaa 500e ja pättyy 19.7 illalla joskus. nokitukset 10e välein, ja minulla on oikeus myydä tai olla myymättä niinkuin omalta kannaltani parhaaksi näen. huudot tähän ketjuun jatkeeksi. ja vielä linkki johonkin myymälään jossa hehkutetaan http://www.firstfour.co.uk/item/8115...rwinch-husky-8 ja tässä kuvaa koneistosta, aika jämäkänoloista http://www.expeditionportal.com/foru...low-worm-winch Myyty Viimeksi muokannut lepoantti : 23.07.2012 16:25 |
|
|||
|
|||
![]()
eikö kunnollinen sähkövinssi kiinnosta?
|
|
|||
|
|||
![]()
Haloo! Suomalaiset offarit persaukista väkeä vaikka muualla offroad on elitistien harrastus! Laita lähtöhinta uusiks ni voit saada tarjouksiakin!
|
|
|||
|
|||
![]()
no niinhän ne on, mutta kyllä niitäkin löytyy ketkä ymmärtää laatua ja maksaa rahalla ostoksensa!! mutta mitä väliä sillä on että tarjouksia saa alhaisella lähtöhinnalla kun en vinssiä pilkkahinnalla luovuta, jos haluaa halvan niin sitten pitää ostaa niitä kiinalaisia tusinavinssejä vaikkapa baystä n.250e hintaan kotiin kuljetettuna, mutta se että montako niitä pitää ostaa jotta niillä vinssaa ( ilman jarrua ) yhtä kauan kuin huskyllä....
|
|
|||
|
|||
![]()
alotetaan 500€
-Juho- |
|
||||
|
||||
![]() husky
-550€-
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Husky center kolmiloukko (Safari 8-2012) | HCK | Tapahtumat | 57 | 02.09.2012 06:57 |