![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() vitara alkoi rutisemaanVoisko olla että nuo automaatti napalukot temppuilis kun alkoi eilisen reissun jälkeen eteenpäin mentäessä rutisemaan edestä 4-veto päällä. ihan niinku jurahtelis yli jostain ja paukahteli. onko vetari onglelma kyseessä vai päästiköhän vain nuo autom. navat hyppimään jotenki yli.. mistä olette ostelleet nuita manuaalisia napalukkoja nuihin suzukeihin? mistä saa halvimmalla tilattua esim. ulkomailla??
|
||||
|
||||
![]()
Mulla paukku noi automaattinapikset, ei oo jatkunu pauke ku vaihto manuaaliset.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
mistä hommasit manuaaliset napalukot? Ainaki JIMNYBITS:ssä näkyi olevan myynnissä ja hintaa olis n.200eur. Jostain nuo täytyis kuitenkin saada ostettua pikaisesti.
|
||||
|
||||
![]()
Tilasin uudet jimnybitsiltä!!! Loppuu ne rutinat,muutenkin ihan paska systeemi tuollaset autom.napalukko systeemit,sillon ku tarttis saada 4-vedolla myös taakse mentyä niin tuohan losauttaa navat irti ku peruuttaa..fiksua!!! No kohta ei ole tuollasia ongelmia ku manuaaliset laittaa.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ alkoi ravistaa | Reikä_eero | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 07.10.2018 17:52 |
12H-t alkoi naputtaan ?? | kaapo | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.07.2010 10:40 |
M: Suzuki vitara/grand vitara "levikkeet" | rocky4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 14.04.2007 18:07 |
Pajero alkoi suhiseen? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 12.06.2006 22:06 | |
Mistä kaikki alkoi | Käyttäjä | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 12.09.2003 19:11 |