![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Hj61 ja garret gt32Onko palstalla 61 turbon vaihtaneita garretin gt32. Kiinnostais tietää miten ootte hukkaportin mahuttaneet kun tulee tuo ohjausakseli pahasti tielle.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
muuttaa laipan kulmaa tai käännät pakosarjan ylös alaisin tai joku välilaippa jolla saat asennon korjattuu.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Sopiko se ahdin paikalleen? Kuvia? Miten lähtee ahtamaan?
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Joo kyllä se sinne mahtu. Jäi vielä monta milliä tilaa joka puolelle
![]() Rupes vaan vitu...n tuo raplaaminen, kun on vissiin joltain männältä renkaita poikki tai jotain muuta vastaavaa, koska on jonnin verran ohivuotoa. Alunperin rupesin vaihataan turboa kun luulin että ct26 vuotaa ahtoputkeen öljyä, mutta se tulikin moottorin huohotuksesta se ölppä sinne turbolle. PERK... kun sitä huohotusta en muka huomannut aijemmin. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Niin tuo ohjausakseli tulee tosiaan aika iholle kun on 40mm korinkorotus. Hukkaportin kiinnitys jalalle piti näyttää rälläkkää. Ostin "valmiin" välilaipan, jota kaveri jyrsi moneen kertaan ennenku oikea asento löyty. Väliin piti itte hitsata jakoseinämä ja piralla pöyritellä ylimääräiset pois. Pakopesä piti kääntää oikeaan asentoon ja porata uudet reijät. Tukiraudan muokkasin 8mm latasta ja vanhasta ct26 tukiraudasta ja tuli ainakin jykevä (mutta enköhän minä senkin rikki saa). Niin se oikeastaan herää nyt näillä säädöillä 2000 paikkeilla. Soppaa sinne pitäis saada lisää.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
No sehän on ihan sujuvan näkösesti sielä. Mun on sitte turha kokeilla tota:
gt37:aa tohon käyttikseen. Ei se oikeen ahtanu itte räplätyllä pumpulla, tokkopa ahtaa mustolan säätämälläkään, on auttamatta liian iso puhallin mutta tulipahan kokeiltua. Täytyy vaihdatella se tommoseen pienempään versioon. Ne pirun männänrenkaat huolettaa vaan ittiäkin, kai ne on tarkistettava oman mielenrauhan varmistamiseksi. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Joo, kyllähän se kannattee auki käyttää jos sellainen huolettaa. Voi säästää turhaa remppaa ja rahaa. Tosiaan Iisalmessa on sorvari, joka on sorvannu niihin väljiin männän uriin mersun renkaita.
Joo, tunko sais alempaa vielä nykinmään niin hyvä on. Tou sun turbo ei oo ainakaan mistään keittiökoneesta peräisin ![]() Mulla olis ilmeisesti ehyt ct26 jouten, jos joku hiluxi mies tarvis. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Sopiiko kysyä paljonko meni rahaa Mustolan pumppuun. Pistä vaikka yv:nä, jos on liian yksitystä tietoa. Olis ittelläki Ylivieskaan asiaa
![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Pumppuremppa oli postikuluineen 270€ luokkaa, mutta se pumppu oli aika huonossa kunnossa päällisin puolin ja sanomista oli sisuskaluissakin mikä nosti hintaa. Mulla olis tarve sille ct26:lle, pistä hintaa vaikka privana.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Garretin GT32 HJ61:een laippojen sovituksesta | Hessu888 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 12.03.2012 08:13 |
Myydään Garret | landsuiceri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 12 | 12.06.2011 19:23 |
Myyty Turbo Garret GT32 | hiluski | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 10.05.2011 19:07 |
Ostetaan GT32 Garrett | jaskapa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 23.03.2011 20:51 |
Myydään / Vaihdetaan Garrett gt32 ahdin | Juza88 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 21.12.2010 22:15 |