![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() M:PerämoottoriMyyty Jälleen projektin pikarahoittamiseksi realisoidaan tavaraa!!!Vuosituhannen vaihteesta (en muista tarkkaa vm) Mercury 9,9 2-tahti perämoottori.Erittäin vähän ajettu mutta isä turasi toisen tulpan kierteet solmuun, eli tarttee helicoilin.Huom!! PITKÄRIKINEN Tuollainen se olis: ![]() ![]() Tälle en ole keksinyt vielä hintaa mutta tarjota saa.Talvihinta tietty! Sitten olis täysin käyttämättömät K2 lumilauta monot. Koko näkyy kuvista: ![]() ![]() Maksoi kaupasta 186€ ja nyt 80€ Sit vielä kelkkahemmoille huippu PREXPORT kelkkasaappaat. Näillä on ajettu yksi talvi. Sisäkengäthän ois irroitettavat.Koko 43. Toimii myös enskahemmoille lumispooriin. ![]() ![]() Nää vois olla vaikka 40€. Kunto hyvä Ja jos joku kiinnostui tuosta jenkkifutiksesta niin on mulla myynnissä parit kypärät,parit harttarit,lonkka-,polvi-ja reisisyndejä,uuden veroiset niken turffikengät etc.Enpä taida enää pelata.En niitä kuvia viitsi nyt tänne linkittää. Kiinnostuneet kyselee lisää. Tavarat Tuuloksessa, kanta-hämeessä.Perämoottoria en sittten lähettele minnekään! (040) 4871085 Suomalainen sotilas ei peräänny! Kääntyy vain 180 astetta ja jatkaa etenemistään! Myyty
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa" Viimeksi muokannut panzer : 14.06.2012 14:22 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: Perämoottori n. 8-15hv | ¤Offi-Osku¤ | O/M/V Muut | 2 | 05.08.2007 10:44 |
M: Perämoottori 3.3hv Mercury | jnu | O/M/V Muut | 5 | 24.07.2007 07:41 |
O:Perämoottori 15-20hv | Micco | O/M/V Muut | 1 | 29.06.2007 19:49 |
O: Perämoottori 70 hv | Mutamies | O/M/V Muut | 0 | 13.05.2007 20:03 |
m.Honda 2hp perämoottori | T.T.T | O/M/V Muut | 33 | 13.09.2006 20:52 |