Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 03.02.2011, 00:16
MICCOT:n Avatar
MICCOT MICCOT ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 21.11.06
Sijainti: Suomusjärvi, Finland.
Perusasetus

Reilua autokauppaa tai jotain... ehkä jopa päiväkirja paskasta ostoksesta ;)

Eletään joulukuun alkupäiviä ja lunta satoi ja satoi..
Koska asuimme "korvessa" ja auraus täällä on mitä on, niin ajattelimme että mammalle on saatava nyt joku ns.maasturi ja äkkiä.
Kohnasin nettiautoa ja offipalstaa ja koitin samalla päästä eroon meitin luotettavasta skodasta vaihdossa,
mutta kukapa ennen talvea mitään vajaavetoista huolisi..

Joten käänsin katseeni autoliikkeiden valikoimaan.

Ja siinähän se! Webastolla ja ilmarilla varustettu! kuten kotona oli minua ohjeistettu oleva pajero.
Ilmoituksen otsake vielä piristi kun teksti JUURI KATSASTETTU. HUOM UUSI KANSI!!!!
Siinä samassa luurikouraan ja minä minä minä ostan minun auto
Soitto ja sopimus jotta myyjä ei kerkeä pe illan viettoon liian aikaisin

Romut ulos skodasta ja sauhusakeana kohti pääkaupunkiseutua..
Matkalla tiedustelin jotta käykö kortit vai siirretäänkö tilille niin epämääräisen selitysten jälkeen uukkari ja lypsämään viiskymppisiä automaatista koska herrat halusi käteistä..

Ylettömän jäätymisen ja vitutuksen partaalla otin kaiken irti mitä nyt vag konsernin td:stä saa ja viimein liikkeessä.

Ja siinähän se oli juuri sellainen 2.8pajero.. oli krommi rautaa ja putkea keulas helmois yms..
Sisältä kaikki hyvin mutta 7hengen penkeistä oli niistetty ne takanaolevat
xsenon peruutus valot ja kaikkea.. jopa eberi ja ilmarikin oli paiokoillaan aattelin et toimii tai ei tää on meitin.

Avaimet myyjältä ja koe ajo noin 2km -15pakkasessa eberikin toimis juu eiku äkkiä tekee kauppaa ennen kuin herrat karkaa kotio..

Kysyin että kelpaisko -99 tdifarkku octavia vaihdossa??

JUU EI NOI ME PAINETAAN VIROON EI NOIT KUKAAN OSTA..

Jaa..

OSTA SUORAAN JA MYY NETTIAUTOSSA TOI POIS..

Nii no mitäpä se sit maksaa??

JOO EI PYSTY TINKII NIIN KALLIS REMONTTI OLI ON UUSI TÄYDELLINEN KANSI TEHTY TOS KORJAAMOLLA JA ETEEN JARRUTKIN..

No pitkän kiukuttelun seurauksena kerran suoraan ostan ja käteisellä ostan niin tinkikää ees sen verta et sais ostettua renkaat tohon kun kummatkin on sakkokunnossa..

MUTINAA NO ÄKKIÄ SITTEN KU ON PERJANTAI...

Ja siinä me iloissamme laskimme rahat ja tehtiin paprut... missäs se kuitti siit kannesta ja remontista?

JUU SE ON MEITIN K.PITÄJÄLLÄ PANNAAN SIT POSTIIN..

Ok.

Heti seuraavana päivänä ostin uudet nastakumit koska muija ajaa kuitenki 100km työmatkaa päivittäin..
samalla kun vaihettiin renkaita kattelin et V...u S......a
vasen etulevy ihan paskana ja j.palat aivan finaalissa..
eikun motonet... uudet levyt ja palat äkkiä siinä kotio päin ajellessa ottikin jo metalli metalliin ja vanne ihan ruostepaskaa täyteen kuten myös levikkeet ja komeat astin laudat..

No nopsaan uudet jarrut kiinni, TAAS JUSTHAN ne siel korjaamolla olivat laittaneet naureskelin vaan ja annoin asian olla..

Sitten kappas syylari vajaa ja paisari tyhjä???
No varmaan korjaamon pojilla ollu ilmaamisessa kiire..

Juu ei. Seuraavana päivänä olikin jo pöllyä perässä ja lisää nestettä...
Soitto liikkeeseen et missä vene verstaalla ne ton rempan teetti??
Joo luotettava ammattitaitoinen mamu sen sit tekikin.. VITTU!!
Uskomattomin selitys mitä kuunaan kuullu ajavaan kyl se siitä rauhottuu siel on nestettä vaan pakoputkes ja se höyryy kauan..
Pitääkö ne mua idioottina??? KYLLÄ!
No mitäs mä sitten muuta kun tehdään sit just niinkuin herrat haluaa ja lisää ajoa aattelin

Noin 5litran lisäilyn jälkeen ja kun ei kehdannut julkiseti enää ajaa kurvasin liikkeeseen..

NO VIE SE TONNE KORJAAMOLLE NIIN NE TARKASTAA SEN ENS VIIKOLLA!

Tarviin auton tilalle!

JOO TUOL TAKANA ON LÄMPIIMÄS SULLE!

HAH vanha passat bensa koneella jos kesäkiekot alla.. kysyin et meinaako et pistän muijan ja 3.5v muksun ton kanssa liikenteeseen??

NO OTA TOI SAAB ON TURVALLINEN JA V..MAINEN VIRNE NAAMALLA...

Siitä siitten vanhal automaatti 900 saabilla kotio kohti ja IIISO v..tus päällä..

Se paska vei oikeesti varmaan 30litraa/100km

Vararikon partaalla bensan ostosta raaskin soittaa liikkeeseen kun ei mitään kuulunut viikkoon..

JOO EI OLE VIKAA HAE POIS!

????? Eikun sit sinne noin 50litraa tankkiin ja menoksi..

Auto samas asennos kun jätettyäni hmmm. Varovasti kysely et mitäs tol ny on tehty??

JOO SE KÄVI TOS EILEN PUOLTUNTII EI SAUHU!!

Jaa jaa mut eilen oli -20 pakkastakin ja ei tollanen dieseli ees lämpee tyhjäkäynnil kunnolla?
Kävin ajamassa noin 15min ja saatanalliset käryt perässä taas..

NO JÄTÄ SE SIHEN SIT KATON SEN KUN KERKEEN...

Sensuroituja ajatuksia...

Ja koska olen nyt jo näin vanha ja oppinut välttämään ongelmia niin keskustelin myyjän kanssa rauhallisesti kaupan purusta
mutta lupasivat korjata auton kunhan maltan odottaa muutaman päivän...

No saabilla jatkui matkani mun...

Soitto seli seli...

Soitto selityksiä...

Soitto selityksi lisäää...

Soitto Vittu koht lätisee jollei tapahdu jo jotain...

Kuukaus ja vitutus käyrä korkeella ajellessa bensa saabilla ja maksan IISOA DIESEL VEROA PAJEROSTA S..TANA
nyt riittää...

Ooo liike soittaa nyt on kunnossa...

Ok tuun TAAS sinne!

Seli seli ja niin ja näin AHA anna se pajeron avain tänne...
Käyntiin...

Ajo lenkki no tuntu ok:lta hivenen makehko haju putkesta vieläkin mutta saattaa olla kertymää putkessa...

Kotia kohti vaan ja menoksi...

100km jälkeen haisee vieläkin....

Soitto taas liikkeeseen...

AJA NYT PARIPÄIVÄÄ NI SE LOPPUU....

Jo seuraavana päivänä Taas soitto et ei Vittu mä en ajatällä metriäkään enää pahenee vaan koko ajan..

AJA AJA VAAN SE RAUHOTTUU SIITÄ!

Mihkä se siitä rauhottus aattelin ja päädyin sihen että enhän mä kuluttajana voi vastustaa viisaampia

Seuraava päivä ja SOITTO hakeka tää paska ja tukaa mulle joku DIESEL TILALLE MÄ EN AJA SINNE ENÄÄ!
Vai oisko parempi kaikille jos purettas tää kauppa??

EI PURETA SAAT 500€ JA KORJAUTA ITE!

Suksikaa kuuseen tai ei nyt ihan noin siististi ilmaistuna..

no liikkeestä tuli kaveri kennelin vanhalla farmari primeralla joka on diesel onneksi! ja vei pajeron korjattavaksi..

NYT AIKAA ON KULUNUT KUUKAUSI KUN PAJERO ON MAANNUN KORJAAMOLLA!"onnex laitoin seisontaan viisastuneena"
Ja soitin...
mites pajero?? ei ole herroista kuulunu mitään??

VOIVOIVOI KALLIS REMONTTI VOI VOI MINÄ HOMMA UUSI KONE..

Jaa no hommaa mulle ihan sama kuhan toimii.. ja äkkiä!
Soitto OLLA KALLIS KONE PURKAA KAUPPA OTA NIPPU VANHOJA PASKOJA VAIHDOSSA!!

EI VITTU VOIKO TÄÄ OLLA TOTTA ENKÖ SAA RAHAA VAI PITÄÄKÖ MUN OIKEESTI NYT OTTAA JOKU VAJAA VETONEN SIELTÄ SÄÄLISTÄ JOLLA EN TEE YHTÄÄN MITÄÄN???

Asiaa selvitetään lisää huomenna kun mun verenpaine on laskenut sallittuun arvoon...

KERRON KYLLÄ KUIN TÄSSÄ VIELÄ KÄVI!

Ps. anteeksi kirjoitus/kieliopilliset virheet ja pitkä stoori mut ei tämä mikään äidinkielen tunti ollutkaan vaan vittuuntuneen miehen tunteen purkaus!!

Vastaa lainaten
Vanha 03.02.2011, 00:36
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Perusasetus

Ite en tollases tapaukses antas myyjälle mitään myönnytyksiä.

Kuvittele vaik et oot just heränt tuksun alt, ain ku asioit niite kans, ni säilyy asenne kohallaa...
Vanha 03.02.2011, 00:48
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru

Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Perusasetus

No jopa potkii päähän. Kiireellä ei aina tahdo onnistua mikään ja nää autokauppiaathan nyt on kasvaneet pitkään niin kieroon ettei niitten puheista kannata välittää. Pitäis raakasti tsekata vaan huolellisesti läpi joka paikka ja pyytää paperit ja kuitit, päätös sit ihan ite niitten perusteella.

Mihkäs se sun skooda hävis tarinan alkuvaiheessa? Nettiauton kauttako meni samointein kaupaks?
Vastaa lainaten
Vanha 03.02.2011, 01:23
Konkari+

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti

Mihkäs se sun skooda hävis tarinan alkuvaiheessa? Nettiauton kauttako meni samointein kaupaks?
Skoda oli niin hyvä peli et isäpappa halus sen ja vaihdoin sen hyvää hyvyyttäni pösöön jonka sit myin pois.. oli muuten täälläkin kaupan mutta löysi tiensä sitten poriin kun myin niin Halvalla!

Joo eihän siinä pajerossa muuta vikaa ole kun huonosti tehty remppa mut jotenki menny usko koko projektiin..
kiva auto ja siisti kuntoinen kunhan oisivat saaneet sen kuntoon..

Jouduin muutenki lyhentää tarinaa kun siitä olisi tullu niiiiin pitkä ja epäilen että se jatkuu vielä tovin.
Ja jos kaikki menee päin peetä niin julkistan voittaja liikkeen yhteys tiedot vasta sitten vielä en halua musta maalata ketään.. turhaan??

Viimeksi muokannut MICCOT : 03.02.2011 01:26
Vastaa lainaten
Vanha 03.02.2011, 06:41
metsienmies:n Avatar
metsienmies metsienmies ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 15.05.09
Sijainti: Suonenjoki, muaseutu.
Perusasetus

muistoja herättävä...

Itselle sattui samankaltainen juttu juuri pajen kanssa... mutta kun kerroin että kuluttajasuojaviranomainen tietää jo asiasta niin eka oli hirvee suuttuminen ja huuto ettei sinne pitäs soitella, sit maksoi kiltisti reilu puolet remontista... mut se että kovana pitää noiten kauppiaiden kanssa olla... minultakin meinas että pitää tuoda auto takas remonttiin sen tutulle kaverille... vein kyllä ihan merkkikorjaamolle... vaikka varmaan oli kalliimpi mutta on ainakin uudet osat... ja kuitit... ja takuu työllä jne... tyytyväinen olen ollu sen jälkeenkin autoon ja korjaamohenkilökuntaan... on asioitu huoltojen sun muiden osalta senkin jälkeen.. vuosittain.
Vastaa lainaten
Vanha 03.02.2011, 14:17
eilhik eilhik ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 10.11.08
Sijainti: skavaböle
Perusasetus

Joskus omia autoja myynneenä ihmetellyt sitä tosiasiaa miten vähän ostajat tutkii ostokohdettaan ei mitään kettuilua itsekkin saanut shittiä ostaessa.
Vanhempaan autoon tehty "koneremontti"on juttu johon en oikein luota jos on kuulopuheita vain.
Vastaa lainaten
Vanha 03.02.2011, 15:08
SauliS SauliS ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 17.10.03
Sijainti: Turku, Finland.
Perusasetus

Omasta mielestä nämä autoliikkeiden (varsinkin pikkupuljujen) "takuut" on niin hanurista että kannattaa ennemmin ostaa yksityiseltä suoraan. Tai jos juuri "se" yksilö sattuu olemaan liikkeessä, tinkaa sen tonnin vielä viimeisestäkin hinnasta ja tekee sopimuksen että mitään takuuta ei ole. Paljon helpommin ja paremmin saa sitten itse korjatttua/korjautettua auton eikä joudu leikkimään huijareiden kanssa. Kuitenkin jos kyseessä on vähänkään vanhempi auto, liikkeen ei tarvitse maksaa kuin noin puolet remontista.
Vastaa lainaten
Vanha 03.02.2011, 17:28
Konkari+

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SauliS Näytä viesti
Omasta mielestä nämä autoliikkeiden (varsinkin pikkupuljujen) "takuut" on niin hanurista että kannattaa ennemmin ostaa yksityiseltä suoraan. Tai jos juuri "se" yksilö sattuu olemaan liikkeessä, tinkaa sen tonnin vielä viimeisestäkin hinnasta ja tekee sopimuksen että mitään takuuta ei ole. Paljon helpommin ja paremmin saa sitten itse korjatttua/korjautettua auton eikä joudu leikkimään huijareiden kanssa. Kuitenkin jos kyseessä on vähänkään vanhempi auto, liikkeen ei tarvitse maksaa kuin noin puolet remontista.
Jokusen auton itsekin myyneenä mua vituttaa suunnattomasti se että kun ostajat ovat aina tinkimässä ja siksi en itse henk.kohtasesti viitsi vinkua joka asiasta kun teen kauppaa.. tässäkin tapauksessa jopa umpisokeakin näki että koneessa on uusikansi ja takuu luvattiin...
Toki kysyin myös kauppuri ystävällistä kauppaa jolloin auto olisi kirjattu korjattavaksi!!
Mutta eivät suostuneet mun tarjoukseen joten ostimme sen liikkeen pyytämällä hinnalla ilman vaihdokkia ja KÄTEISELLÄ HETI!

Toiseksi TONNIN tinkiminen on jo melko rajua.. Mitenhän olisi onnistunut markka aikana noin 6000mk pudotus??

Ja jollen väärin muista niin maininta kojattavaksi ei riitä myyjä liikkeen vastuun poistoon vaan kauppakirjaan mainittava ne kohteet jotka ovat myyjäliikkeen "takuun" ulkopuolella esim. ajoneuvo myydään korjattavaksi moottorin osalta jne..

Käytetyssä autossa EI ole koskaan takuuta jollei sitä erikseen luvata vaan myyjään kohdistuu virhevastuu tietääkseni
Vastaa lainaten
Vanha 03.02.2011, 17:43
Konkari+

Perusasetus

Soitin kuluttaja ystävälliselle henkilölle...

Juu tänään soitin ja kyselin mitä tehdään..

Vastaus oli lyhennettynä näin..
Liikkeelle annettava mahdollisuus korjata! 2kk riitti hyvin asiamiehen mukaan..
Mikään ei velvoita ottamaan romuja vaihdossa..
Käteisellä korvaus ostohinta+hankinta eli renkaat ja jarrut yms.. kuitit liikkeelle
Jollei suostu niin oikeus teitse mutta asia melko selvä joten läpi huuto juttu..
Että näin...

Soitin liikkeeseen eli myyjälle joka valitteli että näinhän se on mutta kun pomo ei haluaisi luopua euroista ja aloitti jällen kaupittelemaan autoja tilalle jolla ei tehdä yhtään mitään..

Noh lupasin ottaa 290 farmari väyrysen vaihdossa JOS siinä toimii webasto ilmastointi yms varusteet joita kehui olevan.. lupasi tarkistaatoimivuudet kohta ja soittaa mulle takaisin...
Taitaa webasto viel hehkuttaa kun 5h jo kulunut ja ei soittoa kuulu..
Vastaa lainaten
Vanha 03.02.2011, 17:46
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Perusasetus

Jaa....

Toiseksi TONNIN tinkiminen on jo melko rajua.. Mitenhän olisi onnistunut markka aikana noin 6000mk pudotus??

Jos en oikkeen väärin muista, niin omassa nelikossa lähti vanha kymppitonni hinnasta kahella kyskällä pois... Kysyin suoran kaupan hintaa ensin... Sillä lähti se 5tmk... Ja kauppiaalta sit kysyin uudestaan, että mitäs maksaa ku maksan kerralla... Siit loput... Hintalapussa silloin 65 000mk... Ja vuos ol -95, ja auto vm. 89... Mitsubishin merkkiliike, mutta auto kilpailevaa merkkiä ja mallia sit.

Eli suorallakaupalla aina lähtee hinnasta jotain.

Niin, ja ainakin täällä päin on jokseenkin kauppias korjuuttanut asian kuntoon ja kaupan hintaan. ja, mikäli sit vähän myöhemmin vika ilmestynyt, niin ottanut osaa kustannuksiin, eikä ole asiakkaalla maksattanut kaikkea. Eihän autoliikkeen myyjäkään kaikkea vikoja voi tietää, jos auto tulee ja lähtee kolmessa päivässä pihasta jo uudelle omistajalle. Oma ostos oli muutaman päivän ajan rivissä myynnissä.
Vastaa lainaten
Vanha 03.02.2011, 18:57
eilhik eilhik ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 10.11.08
Sijainti: skavaböle
Perusasetus

Eikös olisi vain parasta ottaa eurot ja unohtaa "pakkovaihdokit" rahakorvauksena.
Alkupään tapahtumat ei kertomasi mukaan vakuuttaisi jatkamaan asiakassuhdetta muihin ajoneuvoihin kuin joka nyt on sinulla riesana .
Veivareita mitä veivareita todennäköisesti samaa tuubaa saat jatkossakin niin miksi ongelmaa kannattaa jatkaa.
Vastaa lainaten
Vanha 03.02.2011, 23:57
SauliS SauliS ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 17.10.03
Sijainti: Turku, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MICCOT Näytä viesti
No enhän mä tiedä sen Pajeron ostohintaa mutta kyllä itsellä on yleensä onnistunut tinkiä n. 20% liikkeen pyyntihinnasta jos on rahat kourassa ja ostaa auton vikoineen päivineen.

Lainaus:
Käytetyssä autossa EI ole koskaan takuuta jollei sitä erikseen luvata vaan myyjään kohdistuu virhevastuu tietääkseni
Siksi kirjoitinkin "takuu"

Ja nyt vaikuttaa siltä että ehdottomasti kaupan purku ja rahat takaisin jos ne vielä saa!
Vastaa lainaten
Vanha 04.02.2011, 01:04
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Perusasetus

Sen takia kuluttajasuoja on hyvä Suomessa, kun näitä "kauppiaita" aina tuntuu riittävän...

Jos teit kauppaa euroilla on palautukset euroja.
Kaikki mitä olet auton kuntoa parantavaksi tehnyt, saat kuittia vastaan takaisin, sentilleen.
Käytömaksut seisonta-ajalta kuittia vastaan myös vaadittavissa, mutta ei vakuutusmaksuja.

LISÄKSI voit vaatia erotuksen sijaisauton käytöstä johtuneista kuluista, koska ne eivät vastaa ostamasi tuotteen todellisia kuluja, mutta vaatii jo aika vääntämistä!

Ja jos omaat kotivakuutuksen, niin siinä on mahdollisuus ottaa sitten lakimies hoitamaan tätä juttua. Turhaa ruveta itse veivaamaan ja ottaa verenpaineet/vatsahaava/unettomia öitä, kun on maksettu mies hoitamassa hommaa...

Ja myyjä vastaa tuotteestaan sen koko elinkaaren... Tuskinpa kirjasi kauppakirjaan, jotta moottori sökö, kun mainosti juuri korjattuna....

MUTTA MUISTA, jotta virheen on tehnyt myyjä, ET SINÄ, joten pysy rauhallisena ja asiallisena ja vaadi KAIKKI KIRJALLISENA MAHDOLLISTA JATKOKÄSITTELYÄ VARTEN!!!
Se mitä sanotte ja sovitte on kuluttajasuojalautakunnassa aivan sama. KIRJATTUA ASIAA TUTKITAAN JA SITÄ VERRATAAN TAPAHTUMIIN!!!!

T:Asiaan aika hyvin perehtynyt autokorjaamoalan "ammattilainen"??

Woimia tähän puurtamiseen...

Ja siitä moottorin korjauksesta:
- kylmää vettä kauppiaalle ja toteat, jotta valtaisa kyynel ja kone kuntoon tai euroalueen yksiköitä taskuun ja paljon, jolla moottori korjataan!!!!
Vastaa lainaten
Vanha 04.02.2011, 21:02
Konkari+

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikki Näytä viesti

Ja siitä moottorin korjauksesta:
- kylmää vettä kauppiaalle ja toteat, jotta valtaisa kyynel ja kone kuntoon tai euroalueen yksiköitä taskuun ja paljon, jolla moottori korjataan!!!!
Tänään pienen "keskustelun" tuloksena lupauduin jopa maksamaan 1/4 remontista Jos kone korjataan jossain muualla kuin samaisessa joka sen jo avasi pariin kertaan..
Noh tyhmähän olen mutta ei jaksaisi tapella turhasta ja auto olisi muuten ihan ok kuhan kone saadaan kuntoon..
Lupasivat harkita asiaa.. eli homma jatkuu ens viikolla!
Vastaa lainaten
Vanha 05.02.2011, 16:07
Der_Alte:n Avatar
Der_Alte Der_Alte ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 21.01.05
Sijainti: lohja
Perusasetus

nooh,ilmeisesti edelliset jo unohdettiin,joko kävit viimosen neuvoottelun auroorassa ?
Vastaa lainaten
Vanha 05.02.2011, 17:05
Konkari+

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Der_Alte Näytä viesti
nooh,ilmeisesti edelliset jo unohdettiin,joko kävit viimosen neuvoottelun auroorassa ?
Joo tulihan siel käytyä... vietiin pajeron toiset pyörät sinne ja avaimet...
Maanantaina sit ettimään joku asianajaja hoitamaan loppu selvitykset kun eivät halunneet rahaa antaa ja en suostunut maksamaan "välirahaa" toiseen autoon.. sitä en tajua ensin he haluavat purkaa kaupan ja kun vien heille puuttuvat renkaat ja avaimet pyytävät viemään rikkinäisen pajeron mukanani taikka he hinauttavat sen portin ulkopuolelle. Outoa??
Nyt pitäs löytää joku diesel käyttöinen halpis peli jolla ajelen töihin jos mamma ajaa mun vanilla työmatkat.

Ainiin tarjos se mulle 1500€ käteistä jos otan auton tollasena ja suksin mäkeen sieltä mutta missä välissä mä sen kerkeen korjaa ja eipä se pitkälle riitä jos korjaamolle vie ja mun mielestä ei tollaseen tarvii ees suostua 2kk odottelun ja heitin korjaus yritysten jälkeen..
Vastaa lainaten
Vanha 05.02.2011, 17:20
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Tääkö se on?

Lainaus:
Joo tulihan siel käytyä... vietiin pajeron toiset pyörät sinne ja avaimet...
Maanantaina sit ettimään joku asianajaja hoitamaan loppu selvitykset kun eivät halunneet rahaa antaa ja en suostunut maksamaan "välirahaa" toiseen autoon.. sitä en tajua ensin he haluavat purkaa kaupan ja kun vien heille puuttuvat renkaat ja avaimet pyytävät viemään rikkinäisen pajeron mukanani taikka he hinauttavat sen portin ulkopuolelle. Outoa??
Nyt pitäs löytää joku diesel käyttöinen halpis peli jolla ajelen töihin jos mamma ajaa mun vanilla työmatkat.

Ainiin tarjos se mulle 1500€ käteistä jos otan auton tollasena ja suksin mäkeen sieltä mutta missä välissä mä sen kerkeen korjaa ja eipä se pitkälle riitä jos korjaamolle vie ja mun mielestä ei tollaseen tarvii ees suostua 2kk odottelun ja heitin korjaus yritysten jälkeen..
Autoliike Aurora Oy
Svanströminkuja 7 B 16, 00870 HELSINKI

Operatiiviset vastuuhenkilötToimipaikan ylin johto toimitusjohtaja Vladimir Mechtcherski
Lähde: Fonecta-konserni Hallituksen jäsenet Kaupparekisterissä Puheenjohtaja:Mechtcherski Vladimir
Varsinainen jäsen:Turvikas Julia
Varajäsen:Peniyaynen Pavel

Meinaakko saada fyrkkasi pois Vladimirilta?
Vastaa lainaten
Vanha 05.02.2011, 17:26
JaAa JaAa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 14.05.06
Sijainti: Porvoo, Finland.
Perusasetus

Kuulostaa ihan samanmoiselta touhulta kuin mulla yhen daihatsun kanssa...(Sama vikakin..)
Sitäkin korjailivat ja oottelivat osia...
Aikaa meni vissiin melki kolme kuukautta josta auto oli ajossa varmaan vähän toista viikkoa...
Kauppias ei kauppaa halunnut purkaa, mutta kun kuului isompaan ketjuun niin lähetin virallisen reklamaation suoraan ketjun johtoon ja sain rahat pois viikossa..
Vastaa lainaten
Vanha 05.02.2011, 17:29
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Thumbs down

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Autoliike Aurora Oy
Svanströminkuja 7 B 16, 00870 HELSINKI

Operatiiviset vastuuhenkilötToimipaikan ylin johto toimitusjohtaja Vladimir Mechtcherski
Lähde: Fonecta-konserni Hallituksen jäsenet Kaupparekisterissä Puheenjohtaja:Mechtcherski Vladimir
Varsinainen jäsen:Turvikas Julia
Varajäsen:Peniyaynen Pavel

Meinaakko saada fyrkkasi pois Vladimirilta?
Piti just sanoo kans et voi morjens...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
Vastaa lainaten
Vanha 05.02.2011, 17:32
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JaAa Näytä viesti
Kuulostaa ihan samanmoiselta touhulta kuin mulla yhen daihatsun kanssa...(Sama vikakin..)
Sitäkin korjailivat ja oottelivat osia...
Aikaa meni vissiin melki kolme kuukautta josta auto oli ajossa varmaan vähän toista viikkoa...
Kauppias ei kauppaa halunnut purkaa, mutta kun kuului isompaan ketjuun niin lähetin virallisen reklamaation suoraan ketjun johtoon ja sain rahat pois viikossa..
Mulla meinas käydä Porissa yhen nimeltämainitsemattoman asuntovaunuliikkeen (on jo loppunut/sulautettu???) kanssa sama juttu. 11-sivuinen reklamaatio toimitusjohtajalle riitti ratkaseen asian, ja sai hiukan hyvääkin...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
Vastaa lainaten
Vanha 05.02.2011, 17:38
Konkari+

Perusasetus

Sanoppa muuta morjens.. kivasti kun olin ostamassa niin en tiennyt tosta omistajasta mitään mutta se on selvinny täs ajan myötä..
Ostin suomalaiselta myyjältä joka kehui olevansa toinen omistaja..

No firma on jo selvillä näemmä kaikille niin tos on sen meitin pajeron myynti ilmo myyvän näköinen hyvä teksti edullinen hinta..
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/pajero/3644973
Ja ostettiin ilman mitään eri mainintoja mistää rikkinäisestä koneesta kuten ilmosta käy ilmi
Vastaa lainaten
Vanha 10.02.2011, 17:58
Konkari+

Perusasetus

Nonni kyllähän siinä kävi sit niin et liike ei suostu palauttaa rahoja.. miksi? sitä en osaa sanoa ja vaikka vannoin ja vakuutin muille sekä itselleni et oikeuteen vaan kerta voitto on selvä joka tahon mukaan...
Mutta mutta..
Jos oikeudessa menee 1-2vuotta niin onko autoliike aurora hengissä ees silloin enää ja vaikka voitto tulisikin saanko siltikään rahoja..
no yleisen ongelman eli kapitaalikapeikon takia myönnyin siihen sopimukseen että otettiin toinen auto ja MAKSETTIIN TAAS LISÄÄ KOSKA EIHÄN RIKKINÄISESTÄ PAJEROSTA VOI TÄYTTÄ HYVITTÄÄ...
Noh muutamalla satasella selvisin ja mammalla on nyt vajaa vetoinen s80 persiin alla..
Mikä on tarinan opetus? älä sekaannu autoiike aurora nimiseen liikkeeseen ja suosittelen muillekin pysymään poissa sieltä..
Ainakaan en suosittele sitä meitin vanhaa pajeroa sillä en usko et ne sitä korjaa kunnolla ainakaan..
Vastaa lainaten
Vanha 10.02.2011, 18:06
hobro:n Avatar
hobro hobro ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 27.11.10
Sijainti: k-nummi
Perusasetus

on kyllä raivostuttavaa luottevaa... toi autoliikkeen pelleily..
Vastaa lainaten
Vanha 10.02.2011, 18:06
pastirolli pastirolli ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 20.07.07
Sijainti: Kurikka
Perusasetus

Pitäisi oikein kerätä listaa autoliikkeistä joiden kanssa ei kannata tehdä kauppaa.

Yritin epäonnistua. Onnistuin.
Vastaa lainaten
Vanha 10.02.2011, 20:24
farmari:n Avatar
farmari farmari ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 04.02.06
Sijainti: länsirannikolla 64P/24I
Perusasetus

Hyvin tuo kyllä mainostaa huutomerkkejä säästämättä. Katsastettu, toimiva! Autoliikeet kyllä katsastaa autonsa ihan vain papereilla. Pistänyt sellainen silmään.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Asiaa paskasta? Lehis Chit-Chat 24 14.01.2011 11:21
Juoppohullun päiväkirja k81 Linkit 13 28.01.2010 15:38
O: (ehkä jopa kax..)Sähkövinssi(ä) 10000-16000lbs Kovakalu69 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 05.05.2007 19:08
Vihdoinkin rehellistä autokauppaa.. FinnDRZ Chit-Chat 9 28.04.2007 13:21
Autokauppaa!!! POUSA Chit-Chat 5 23.10.2005 00:15

Sivu luotu: 01:28 (GMT +2).