Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Muut
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 17.04.2012, 17:53
hazzinen:n Avatar
hazzinen hazzinen ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 04.01.06
Sijainti: Heinola, Finland.
Perusasetus

hauis-tanko ja limppuja

Ostetaan

Jos jollahii vaatehuoneen perällä pölyttymässä nii vois tarjottaa.
Pelkät limputkin kelpaa jos on ylimääräsenä.

yhteyksiä:
0 4 0 -7313974
hazzinen@dnainternet.net

Ostetaan

Vanha 18.04.2012, 16:16
nyyperi nyyperi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 08.02.10
Sijainti: Ristiina
Perusasetus

Mulla olis kaikennäköisiä bodi-vermeitä... Venäläisiä rautapainoja ja jopa kokonainen kunto-sali monitoimi-kone tsydeemi härpäke.. Eli sellanen kuntokeskus.
Mulla kun tuo terveys petti, eikä nuista lapsista kukaan o osoittanut kiinnostusta niihen, nin olisvat ihan turhia eli joutavia.
Se kuntokeskus on mulla purettuna tallin nurkassa, ja painolevyt hajallansa ympäri ämpäri pihaa, ja ruosteessa.
Hinnankiroissa eivät siis ole.
En tiiä missä kummassa tuo sinun osoite on, et ootko noutomatkan päässä tästä mikkelin kupeesta? Ainakaan niitä ei kannata mihkään lähettää.
Ne kamat vois vaikka vaihtaa johonkin, joka on sinulle tarpeeton.. Akselilla Jeep/Mönkkärin vermeet/vene hommat.. Tai jotain.

Ja muutkin, jotka tuntee himoa lihaan, ja sen kasvattamiseen.. Tässä olis kamaa semmoiseen. Olis muuten ihan uuden karhee crosstrainerikii, mut se on vähä arvokkaampi.. mut vaan vähä..

05oo-13 kakskaks 9kolme
P.S Eniten mua kiinnostas saata semmoinen ydinlanka miggi!! Saattaisinpa vaikka älyttömän halvalla sellaisen ostaakin! Tosin mieluummin vaikka vaihan nuihin kamoihin, kun tuo kelan maksama palkka on aika pieni..

Viimeksi muokannut nyyperi : 18.04.2012 16:19 Perustelu: Lisäsin (turhaa) tekstiä.
Vastaa lainaten
Vanha 22.04.2012, 17:04
hazzinen:n Avatar
hazzinen hazzinen ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 04.01.06
Sijainti: Heinola, Finland.
Perusasetus

saattashaa nuo limput kiinnostaa, löytyykös mitää tankoo mihin niitä viritellä kii? laitan yyveetä

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu panhard tanko hj:hin JuuPeri O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 03.07.2011 09:18
Ostettu 2x Panhard tanko ¤Offi-Osku¤ O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 10.02.2010 19:56
Ostettu Panhard tanko mosku O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 21.11.2009 18:44
Ostetaan 2LT/ 2L? diiselipumpun tanko SuurSyömäri O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 23.06.2009 21:57
O: panhard-tanko MK O/M/V Muut 0 26.08.2004 07:41

Sivu luotu: 07:03 (GMT +2).