![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() hauis-tanko ja limppujaOstetaan Jos jollahii vaatehuoneen perällä pölyttymässä nii vois tarjottaa.Pelkät limputkin kelpaa jos on ylimääräsenä. yhteyksiä: 0 4 0 -7313974 hazzinen@dnainternet.net Ostetaan
|
|||
|
|||
![]()
Mulla olis kaikennäköisiä bodi-vermeitä... Venäläisiä rautapainoja ja jopa kokonainen kunto-sali monitoimi-kone tsydeemi härpäke.. Eli sellanen kuntokeskus.
Mulla kun tuo terveys petti, eikä nuista lapsista kukaan o osoittanut kiinnostusta niihen, nin olisvat ihan turhia eli joutavia. Se kuntokeskus on mulla purettuna tallin nurkassa, ja painolevyt hajallansa ympäri ämpäri pihaa, ja ruosteessa. Hinnankiroissa eivät siis ole. En tiiä missä kummassa tuo sinun osoite on, et ootko noutomatkan päässä tästä mikkelin kupeesta? Ainakaan niitä ei kannata mihkään lähettää. Ne kamat vois vaikka vaihtaa johonkin, joka on sinulle tarpeeton.. Akselilla Jeep/Mönkkärin vermeet/vene hommat.. Tai jotain. Ja muutkin, jotka tuntee himoa lihaan, ja sen kasvattamiseen.. Tässä olis kamaa semmoiseen. Olis muuten ihan uuden karhee crosstrainerikii, mut se on vähä arvokkaampi.. mut vaan vähä.. 05oo-13 kakskaks 9kolme P.S Eniten mua kiinnostas saata semmoinen ydinlanka miggi!! Saattaisinpa vaikka älyttömän halvalla sellaisen ostaakin! Tosin mieluummin vaikka vaihan nuihin kamoihin, kun tuo kelan maksama palkka on aika pieni.. Viimeksi muokannut nyyperi : 18.04.2012 16:19 Perustelu: Lisäsin (turhaa) tekstiä. |
|
||||
|
||||
![]()
saattashaa nuo limput kiinnostaa, löytyykös mitää tankoo mihin niitä viritellä kii? laitan yyveetä
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu panhard tanko hj:hin | JuuPeri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 03.07.2011 09:18 |
Ostettu 2x Panhard tanko | ¤Offi-Osku¤ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 10.02.2010 19:56 |
Ostettu Panhard tanko | mosku | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 21.11.2009 18:44 |
Ostetaan 2LT/ 2L? diiselipumpun tanko | SuurSyömäri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 23.06.2009 21:57 |
O: panhard-tanko | MK | O/M/V Muut | 0 | 26.08.2004 07:41 |