![]() |
![]() |
|
This And That Everything that does not fit under any other category |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Laskekaa näppäimenpainalukset ja voittakaa kunniaahttp://www.project-dolphin.nl/ Liittykää, tehkää ps.com tiimi ja nouskaa listalla! - Silloin tällöin PetriSimolin.COMissa järjestetään megachatteja. Megachat tarkoittaa suomeksi illan pituista chattia jossa tietyin väliajoin jaetaan ilmaista tavaraa pois pienien tehtävien viihdyttämänä. -
|
|
|||
|
|||
![]()
Kari palkkas orjan ja ottaa itselleen kunnian. Lars seikkailee näppäimistöllä ja näppäinten painalluksia kasaantuu. Kyllä mun mies on omela!!!!
Ja asiasta toiseen nyt herääkin samantien kysymys että mikähän mun tarkoitus tässä kulkukierrossa on?? -se mitä en muista, sitä en tarvitse- |
|
|||
|
|||
![]()
Lars hoitaa vaan päivittäisiä asioitaan.. tänään se yritti maksaa laskujaan solo sivuilla, mutta ei muistanut salasanaansa.. hän on täysin tietämätön että hänen painalluksiaan lasketaan.. viimeksi hän on näköjään yrittänyt tälle kyseiselle sivulle: dvnlyfhvjslkabyh
- Silloin tällöin PetriSimolin.COMissa järjestetään megachatteja. Megachat tarkoittaa suomeksi illan pituista chattia jossa tietyin väliajoin jaetaan ilmaista tavaraa pois pienien tehtävien viihdyttämänä. - |
|
|||
|
|||
![]()
tää se on kiva projekti. yllätävän paljon tulee kirjoiteltua viikossa...
mukavan addiktoiva ja ei vaikuta miktenkään koneen käyttöön... mikä onkin varsin tärkeätä, koska mikki soft tarvitsee kaikki itse... :P tiimiänne ei näkynyt tuolla joten jätämpä joinimatta ja menen vaikka johonkin www.tornio24.net in tiimiin... :P Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Ihan mukava seurata kuinka paljon tulee näppäiltyä.
Pajero - King of the road & off-road |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kunniaa herättävä sarjatulinallipyssy | ari | Chit-Chat | 13 | 29.01.2008 00:20 |