![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() LC ohjausvaihteen akselin kunnostusBJ75 simpukan sekundääri akseli vuoti ja syynä oli kotikonstein tehty täyttö joka oli aikas kamala, siis hitsattu ja huokoinen. Käytin akselin pajalla täytössä jossa siihen ruiskutettiin kromia ja koneistettiin ko alueelta. Odotin hiukan sileämpää jälkeä, unissani sellaista kuin kiillotettu sylinterin varsi. Nyt lopputulos arveluttaa laittaa kasaan jos vaikka tihuttelee edelleen. Millaisia kokemuksia vastaavista projekteista on ja niiden tiiveydestä uudelleen kasauksessa? Kuinka sileä tuo akseli täytyisi olla, että paineet ja nesteet pysyisi oikealla puolella? Muutama kuva jos niistä nyt jotain selkoa saisi. Oikealla täytetty alue ja vasemmalla osa alkuperäistä. Alkuperäinen tuntuu sileämmältä kuten kuvista voi myös päätellä.
__________________
Käsittele kaikkia stressaavia tilanteita kuin koira. Jos et voi syödä sitä tai leikkiä sillä, kuse sen päälle ja kävele tiehesi. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ-42 Kunnostus käyttöpeliksi. | tp | Maasturiprojektit | 5 | 27.11.2015 16:12 |
BJ-42 kunnostus? | tp | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 08.08.2011 20:55 |
LJ:n ohjausvaihteen keskitys | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 15.04.2009 16:08 |
Rungon kunnostus | Vuosimallit 1968-1982 | 0 | 25.03.2003 23:31 | |
Targapalan kunnostus | jupe | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 31.10.2002 11:19 |