![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Työtä tarjolla!Huuto Tarvitsen Tammelaan yhden tai kaksi järjestyksenvalvojaa. JV-kortti välttämätön. Työt alkavat heti kuin mahdollista. Työ on anniskeluravintolassa pe ja la iltoina 21.00-02.00. Paikassa ei ole narikkaa hoidettavana. Järkkäri saa pitää tipit + vakio tuntipalkka. EN maksa pimeänä! Joko olet verokortilla töissä tai laskutat oman firmasi kautta.Jos kiinnostaa tai tunnet jonkun ehdokkaan niin soitoa mule mahdollisimman nopeasti nollaneljänolla-4871085 Huuto
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa" Viimeksi muokannut panzer : 21.11.2011 13:39 |
|
||||
|
||||
![]()
Bouncers still needed!
|
||||
|
||||
![]()
EDELLEEN TYÖTÄ TARJOLLA!!!!
|
||||
|
||||
![]()
Huhtikuun alusta lokakuun loppuun tarjolla JV-hommia Hämeenlinnan parhaalla kesäterassillakin. Työvuorot 19.00-02.00. JV-kortti välttämätön.
|
|||
|
|||
![]()
Moro
Saat Puhelun pikaiseen ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
En tiedä mitä tarkoittaa pikaseen kenenkin kohdalla mutta vielä ei ole soittoa kuulunut!
![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Etsii työtä | Po18 | Chit-Chat | 5 | 11.06.2011 20:38 |
Ostettu Pelti työtä | sähköarska | O/M/V Muut | 0 | 02.06.2011 18:24 |
Onkohan synkkää työtä? | k81 | Chit-Chat | 20 | 18.08.2009 21:44 |
Työtä tarjolla Offroadtarvikkeella! | TML | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.05.2008 16:13 |
Osien haaliminen kovaa työtä | Ex_inkkari | Chit-Chat | 13 | 27.04.2005 14:22 |