Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.03.2005, 09:48
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Amerikkalaisen "käsijarru" toimivaksi


Kertokaa viisaat miten saa amerikkalaisen menopelin "käsijarrun" pitämään. Muutenhan siinä ei ole suurempia ongelmia pitää joten kuten, mutta katsastus-setä panttaa joka vuosi sitä mustettaan kun erot puolien välillä on liian suuret. Molemmat puolet on jo säädetty yhtä lähelle...

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.03.2005, 09:53
HEKULIINI HEKULIINI ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.04.04
Sijainti: Belarus.
Viestit: 1.681
Perusasetus

Mites vaijerit?

--Dodge ja Jeeppi ne yhteen soppii--

....o_o_o_o
./| ,[_____],
|¯¯¯L--O|||||||O
()_)¯()_) ¯¯¯ )_)
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.03.2005, 09:57
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.069
Perusasetus

Ja auttais neuvomisessa, kun tietäis mikä Jenkki kyseessä. On vähän eroa vaijerien kulussa ja säädöissä....

Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!!
Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.03.2005, 19:00
jeeppi-eki:n Avatar
jeeppi-eki jeeppi-eki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 18.05.04
Sijainti: keminmaa, Finland.
Viestit: 976
Perusasetus

Jenkeissä kyllä pitäis käsijarrut toimia, itellä ei koskaan ole ollut ongelmia missään amerikkalaisessa.Taitaa olla jarru osat vaan muuten loppu.

JEEP OR H2
JEEP, because i`m poor
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.03.2005, 19:53
CJ-57 CJ-57 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.02.04
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 59
Perusasetus

Ja sit kannattaa muistaa säätää käyttöjarru ekaks, eli seisontajarru vaijerit ihan löysälle ja sit jarrut lähelle. Kässäri sit viimeseks.

Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 21.03.2005, 21:23
hpotteri:n Avatar
hpotteri hpotteri ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 29.08.03
Sijainti: Vantaa
Viestit: 570
Perusasetus

ja varmistua että käsijarru linkku menee kummassakin pyörässä ihan taakse kun on vaijeri löysällä. jos on kuivat kengat niin pitäs pitää..

Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 22.03.2005, 08:19
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Eli käyttäjä häiriö. Noista kolmesta viimeisestä on varmaan apua. Kiitos!

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 22.03.2005, 18:38
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.057
Perusasetus

Ei niissä jenkkien parkkijarruissa yleensä kovin paljon oikeita vikoja ole. Tuo toispuoleisuus johtuu yleensä siitä kun sitä painetaan katsastuksessa dynamometrillä niin hissukseen, vasen puoli ottaa yleensä ennen oikeaa ja myös lukkiutuu siten ensiksi = dynamo pysähtyy ja näyttää eroa. Eli, reipas polkaisu tai sitten rullat erikseen pyörimään (pelkkä vasen ja pelkkä oikea). Sitten nähdään onko siellä oikeasti vikaa.

Ja erohan saa tänä päivänä olla peräti 70 % jos vaan yhteisteho riittää (18 % kokonaismassasta).

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HDJ:n sähkölukko paineilmalla toimivaksi? Jari_M Tekniikka & Jutustelu 8 06.05.2008 20:29
SJ-413 Käsijarru Suzu-ukko Tekniikka & Jutustelu 1 13.04.2008 16:46
Laturin kytkentää toimivaksi? AVRO Tekniikka & Jutustelu 8 03.08.2007 12:46
miten mek.vinssi toimivaksi läjään? Ykä Tekniikka & Jutustelu 28 17.01.2006 19:45
Käsijarru Yleiset 0 06.12.2002 02:06


Sivu luotu: 04:42 (GMT +2).