![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Range takalasikehysElikkä normaali murheen paikka. Sitä mietin, että onko joku tehnyt/yrittänyt tehdä itse uusia kehyksiä aluprofiilista??? ![]() Katsellu maailmalta ni maksavat parisen sataa puntaa ilman lasia.... n€uroina siis vitusti ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Moikka
http://www.paddockspares.com/parts-a...anels.html#p=2 Eikös tossa tule myös lämmitettävä glasi mukaan. Tosin kyllä se yli kolmesataa meikäläistä maksaa kotiin tuotuna. TEMÄHIK |
|
|||
|
|||
![]()
Tupoksessa on yhdessä lyhkäsessä Rangessa itse (mutta hyvin) tehty alumiinikehys, ja mulla on omassa kans itse (mutta nopeesti eli huo..sti) tehty.
Pätkässä heput tais tehdä mankelin tota tarkotusta varten, eli yläpuola on kaarella. Mulla on suoraa alumiiniputkea, yläputki siis kans suora. Lasina mulla polykarponaatti. Hyvin tulee vesi sisään kun yläputki ei kulje tiivistettä pitkin. Mutta ongelma vaan autoa pestessä, ja silloinkin aika pieni, ajellessa ei oo huomannut että tulis vesi kabiiniin, vaikka kesällä oli koviakin sadepäiviä Lapland Tropyn alussa (ja just ennen sitä). Mun kehysmateriaali on 20x30 neliöputkea, olisko ollut 2mm seinämällä, eli samaa matskua mistä meillä on ramppi ja valoitelineet katolle. Käyttöautoon minäkin tilasin tuon paddocin lasin kehyksineen, ennemmin jätää yhden baari-illan väliin kun alkaa tuohon rahaan kehystä veisteleen, ainakin jos puhutaan käyttöautosta. -Paavo |
|
|||
|
|||
![]()
Sellaista alumiinista tee-se -itse kehyspakettiakin briteissä myydään. Se onmuutaman kympin halvempi kuin lasin kanssa. Tilasin valmiin lasin ja olen ollut tyytyväinen. Tosin se ei sisällä lukkoja, saranoita ym. ja kyllä sen kanssa on vähän töitä ennen kuin se on hyvin paikallaan.
TT |
|
|||
|
|||
![]()
Joo tuttu paikka, tilannu edelliseen rankkuun osia sieltä. Miettiny vaan että kun se tuntuu olevan maailmallakin niin kuluva osa et onko muka NIIN vaikea rakentaa??? Ite kyllä vältän ensimmäisenä ostamasta valmista...
|
|
||||
|
||||
![]()
Melkein veikkaan, että jos suomesta hommaa alumiiniprofiilit ja muut tykötarpeet ja lasin, tulee samoihin hintoihin kuin tuo tuontilasi karmeineen?
Tuossa tuo Paavon mainitsema Oulun pätkämalli ![]()
|
|||
|
|||
![]()
HELEVETIN HIENO. Mitä ite katellu ni aluprf. on 5-10€/kg ja metri painaa n.800-900g. Ja lasinhan saa vanhasta. Äkkiseltään Max. 50-60€(18,5mm*30mm) Ja omaa aikaahan ei lasketa
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Range 3.5 EFi aut -87 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 22.09.2010 09:13 |
Myyty Range | 291076 | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 31.12.2009 17:38 |
Myydään range-79 | henrico | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 16.10.2009 16:26 |
M.Range-72 | T.T.T | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 11.10.2007 10:04 |
m:range-79 | jeepwillys | O/M/V Ajoneuvot | 20 | 16.08.2007 18:47 |