![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() TIELIIKENNE mönkijäOstetaan Eli mönkkäri hakusessa! Hintaluokassa alle 4000e. Plussana ois neliveto + lukko, yli 500 kuutioisuus ja luonnollisesti kardaaniveto ois hyvä. Kaiken näköistä saa kuitenkin tarjota, mutta yllämainitut ois plussaa.Ostetaan |
|
||||
|
||||
![]()
Oishan sellainen myynnissä mulla!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja kiinan laitteet käy kunhan vain tottelee eli ei äännä, vedä, tärise ja katsestettu pitäs olla! Viimeksi muokannut ärjyy70 : 01.02.2012 13:29 |
|
||||
|
||||
![]()
Tarkistan tunnit ja kilsat kun kotiin pääsen! Olen sillä kuitenkin lumitytöt tehnyt pihassa koko talven ja tuo ilmo on tehty ennen lumien tuloa!
Ja katsastan tuon ennen luovutusta tuoreella leimalla! Mukaan tulee 2 renkaat.
|
||||
|
||||
![]()
mulla vois olla linhai kaupan. vaatii laittoa, mutta "vakion heikot osat" on korvattu jo paremmilla ja kestävemmillä. kiinnostus tällähetkellä vain aika nollassa.
vaihelaatikko "auki" mutta tiivisteen teko, ja nippuun ja kovaa ajoa. Paremmat/isommat renkaat uudet kartaanit (isommat ristikot) kunnon ketjulaatikossa (ei irtoa rullat) 3200 Kajaanissa. Linhai 4x4 300 muddy juhlamalli |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Viimeksi muokannut ärjyy70 : 01.02.2012 15:14 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty mönkijä 250cc tieliikenne jianshe tyscon street | american | O/M/V Muut | 6 | 19.06.2011 12:59 |
Myyty Tieliikenne mönkijä | samid | O/M/V Muut | 0 | 16.01.2010 10:21 |
M: Mönkijä 300cc -07 tieliikenne-MYYTY- | puuhapate | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 20.03.2008 17:54 |
M: Tieliikenne mönkijä Rally Usa 250 cm3. | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 10.02.2008 11:00 | |
MYYTY:Tieliikenne mönkijä | MICCOT | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 11.09.2007 14:41 |