![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Blazer k5 1983Joopa joo, tuli sitten tommonen hommattua... Vaihdelaatikko oli ensimmäisen 3 viikkoo korjattavana, mutta nyt tuntus toimivan... Katotaan kuinka kauan.. Jotain pikku sähkövikoja pitäis vielä setviä ja varmaan olis hyvä rasvailla noita nippeleitä tuolta auton alta.. Pienestä asti olen blazerista haaveillut ja nyt se on perseen alla ![]() Eipä noi pikkuviat mitään haittaa kun on semmonen auto minkä halusikin..
|
|
|||
|
|||
![]()
Hyvähyvä, hyvähyvä.
Mun albumissa on 1984 sähkökaaviot. Eli on Blazerit Suburbanit pickupit ja vielä toi pakumallit. http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1457 |
|
||||
|
||||
![]()
Kiitti noista sähkökaavioista, niistä tulee oleen hyötyä kun rupee räplään..
Ei vaan viitti kauheesti purkaa kerralla autoo kun on kuitenkin jokapäiväisessä ajossa... Kesällä viimeistään kerkee laitteleen enemmän ja olis vähän lämpösempikin.. pikkuhiljaa pikkuhiljaa.. Jos jollakulla on muuten blazerin ehjää takalaitaa, voisin olla kiinnostunut.. |
|
||||
|
||||
![]()
Kuulostaa samalta ku mun tarina, kymmenen vuotta halusin kans Blazeria ja nyt on kolme kuukautta moinen ollu käyttöautona. Mulla kans sähköt vaatii selvittelyä ja jakis oli osina pöydällä. Taas pelittää... Mein täytyy perustaa joku Blazer-vertaistukiryhmä tai jotain.
|
||||
|
||||
![]()
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=16053
nii... sähköviat on vasta joku osa 1.01 kehityskaarella |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Joku semmonen ryhmä vois olla hyvä.. Pääseehän täällä ainakin purkaan tuntojansa jos siltä tuntuu.. Mulla oli laatikko korjattavana siellä teilläpäin.. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Onneks auton hankkiessani tiesin suurinpiirtein mihin ryhdyn, joten ei noi pikkuviatkaan ala harmittaan.. |
|
||||
|
||||
![]()
jaahans...
Nyt sitten alko ilmeisesti jakolaatikko "luistaan" Kaasua kun painaa vähän reilummin niin pikkusen survasee.. Tarttee varmaan koittaa säätää pikkukeppiä, josko siellä ei ihan osu säädöt kohdalleen... ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään HJ 60 vm 1983 | alakti | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 24.07.2010 22:34 |
Ostetaan G Mersun osia v 1983 | Osara | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 15.06.2009 20:22 |
M:Blazer 1983 6.2D | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 13.10.2007 16:37 | |
M: HJ-60, vm. 1983, 3500€ (AST-483) | uretaani | O/M/V Muut | 0 | 11.04.2005 11:07 |
M: HJ-60 1983 | O/M/V Muut | 1 | 21.03.2005 19:15 |