![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() NIVA -80Myydään NIVA -80 (tehty -79) . ajokilometreistä jne ei varmuutta. liikkuu eteen ja taakse. jarrut toimii. koriltaan ei kaunein , mutta viimekesänä leimattu. leimaa tammi/helmikuun vaihteeseen -16. hidas ja nopea neliveto , keskitasauspyörästön lukko , takalasin lämmitin. ollut naapurilla 5vuotta vara-autona - käyty lähinnä vain katsastuksissa ja ekana vuonna pohjoisissa....ei välttämättä mahoton katastettava. tuulilasi halki- uusi hommattu tiivisteineen listoineen +70e). pikkusen tupsuttaa sinistä , veikkaan ohjurin kumia(tosin on koko ajan vähentynyt ja öljyä ei ole paljoa ainakaan hävinnyt). voiman siirto metelöi jonkin verran , ehkä aavistuksen enemmän mitä pitäisi?? kuskinpenkkinä joku opelin jakkara. 5vaihteinen. 1.6ketjukone. kaasutin vaihdettu eurooppalaiseen = ei niin kova syömään kun kuvittelisi. uudet kesärenkaat 175/75-16 , talvirenkaat heikohkot 195/70-16c . muutaman viikon metästys kauen alussa oli tieliikenteessä - nyt käytöstäpoistettu , ajeltu mehtäautoteillä. ite meinasin pitää ja katsastaa , mutta..... no jos odottamattimia tuloja jostain tulee niin poistuu myynnistä.. 900e löytyy pielavedeltä O5O-534 ,999 8 jos vaihdossa tyrkytät jotain niin edullinen tilava tupakoimaton käyttöauto rouvalle .. 7vuotiaalle mönkkäri/ajettavaleikkuri ilman teräpöytää tms..) mieluiten käteistä kuitenkin... kuvissa konepelti auki koska akku laturissa , höh tupsutti 3lla pytyllä , kävi kyllä kaikilla kun tuohon 3viikkoa sitten ajoin... pitää tutkailla , tai tutki sinä.. nyt tutkittu , viimekesänä laitettu nkg tulpat ja 1pimeänä - ostin uuden ja hyvin toimi päivän ajella , viimekesänä huollettu tulpat , ilmansuodatin , moottoriöljyt... menee yllättävän pahoistakin paikoista , jopa nuilla katusirkkeli renkailla... Myydään
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi.. Viimeksi muokannut kami : 07.03.2016 09:06 |
|
||||
|
||||
![]()
vielä , leimaa ensikuun alkuun , ei välttämättä paha homma leimata , huomioitu hinnassa jo valmiiksi.
|
|||
|
|||
![]()
Vaihda uaziin mikä on kans myynnissä täällä
|
|
||||
|
||||
![]()
no ei sekkään pois sulettu idea ole , ko ei semmosta mulla olekkaan vielä ollu , mutta nyt ois rahantarvis enempi... eli ei jos ei ole traagisesti halavempi että saan rahhaa välissä..
|
|||
|
|||
![]()
Samoissa hinnoissa noi on.Eli en ole innokas välejä makselee.
|
|
||||
|
||||
![]()
vielä löytyy
|
||||
|
||||
![]()
vielä
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan ostetaan suikkaan renkaat joko 195/80 tai 215/80/15 | karvaturri | O/M/V Renkaat ja vanteet | 7 | 10.01.2013 13:25 |
Ostetaan 235/80, 245/80-16 sarja ja 31-10,5 R 15 rengaskierros japsipickupiin | Jii_302 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 6 | 17.03.2009 18:50 |
M.Niva-80 | kumaala | O/M/V Muut | 11 | 22.12.2005 19:58 |
M: niva | O/M/V Muut | 10 | 28.01.2005 08:14 | |
M: Lada Niva vm-80 | Hujane | O/M/V Muut | 5 | 18.11.2004 20:11 |