Pikkulohkon suikka toimii OK mutta pienillä kierroksilla on aavistuksen tehonpuutetta. Moottorin ollessa lämmin alle 2500 rpm (korvakuulolla arvioituna, kieppimittari rikki) ryypyn vetäminen päälle kiihdytyksessä hiukan parantaa vääntöä. Isommilla kierroksilla moottori käy ja kukkuu hyvin eikä ryypystä ole apuja. Eli oliskohan seos vähän pienellä ? Muuten kone on peruskorjattu ja sytytys kunnossa ja säädöissään. Autossa on suorasytytys. Kaikki letkut ja liittimet tarkistin eilen. Ilmavuotoja en havainnut, mutta voihan niitäkin jossain olla. Niin ja kaasari on peruskorjattu pari vuotta sitten.
Tyhmä kysymys: kumpaan suuntaan sitä kaasarin päällä olevaa seosruuvia pitää kääntää, jotta seos menee rikkaalle ?
Voisko tohon olla jotain muuta syytä ? Kysymys ei ole mistään isosta tehonpuutteesta mutta olishan ne kaikki 45 hp kiva olla kotona.