![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Gr patrol etuakseli stefaeli perästä vuotaa öljyt sinne kääntöpallon puolelle ja pihalle, joku stefa siellä vissiin jossain, joku viisaampi osaa ehkä tosta huonosta varaosa kuvasta sanoa mikä noista se on.. toi kuva on mitä kaveri varaosapuolell laakkosell näki.. ettei kovin selvä entä saako tollasta stefaa ihan hydrauli liikkeest tms vai ainoastaan nissan vakio? mitään muuta mitä pitää samalla vaihtaa/huomioida?
|
|||
|
|||
![]()
vetarin stefa siellä varmaan vuotaa. mulla muistaakseni olis pari uutta ylimääräsenä...
|
|
||||
|
||||
![]()
Jeppistä juu vetarin stefa mulla oireili samalla lailla. Sillon kun ite hain stefoja niin en löytäny nopeesti muualtakun nissanilta, oiskoha ollu jonku 15-20 e /kpl.
|
|
||||
|
||||
![]()
Hj:n stefa käy myös sinne, ne on ihan samanlaisia. Mutta eikai niissä hinnassa isoa eroa kuitenkaan pääse olemaan.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Patrol soa etuakseli ARBilla | aslakki | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 02.10.2011 20:51 |
pinjonin stefa(patrol) | odis | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.09.2010 00:39 |
Patrol olkalaakeri ja vetoakselin stefa | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.04.2010 17:15 |
patrol takakardaanin stefa | pasi1 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 31.08.2009 13:45 |
patrol pinonin stefa? | MotorPsycho | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 04.09.2008 10:50 |