![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Terrano 2 nypyttääMikähän on, Datsuni on alkanut nypytellä, ja joskus nyppää kovemmin ja sytyttää moottorin häiriövalon, sen moottorinkuvan. Vikakoodin luvussa ei näy mitään. Joskus taas kun valo palaa, sammutan auton, ja uudelleenkäynnistyksen jälkeen valo ei enää pala. Mielestäni turbon ääni ei enää kunnolla kuulu sisään kuten aiemmin. Olisiko vika polttoainepuolella, vai missä? Saako nuo vedettyä ilmaa pa-järjestelmään?
|
|
|||
|
|||
![]()
Nypytykseen liittyy pölläyttely, komeita naftasavuja jää taakse.
|
|
||||
|
||||
![]()
ilma vaiva vois sopii kuvaan ! onks tää minkä ikänen ? onks noissa jo sähköohjatut pumput tai suuttimet ?
|
|
||||
|
||||
![]()
Tarkista MAF ja puhista se jollain contact cleanerilla, samoten coolerissa voi olla huohotusöljyä.
-P-
|
|||
|
|||
![]()
Tuo on 2001 malli ja 2,7TDi. Maffi on putsattu, ei auttanut. Tarkoitatko Coolerilla tuota turbon jäähdytyskennohässäkkää moottorin päällä?
|
|
||||
|
||||
![]()
Tommosesta elimenluovuttajasta aikanaan kc:n konehuoneeseen tuli täytettä. Edellisellä omistajalla oli yksi suutin joskus jääny auki ja sohotellu vähän ylimääräistä jonka seurauksena mäntä oli lopulta palanut kappaleiksi. Joten jos oikein varovainen tahot olla niin tarkistuta suuttimet.
|
|
|||
|
|||
![]()
Miten/millä tuon coolerin sa parhaiten puhtaaksi jos siellä on mömmöä? Tuntuu että noita vikavaihtoehtoja on ihan liikaa...alipaineletkut ja kaikki egr-systeemit jne...
|
|
|||
|
|||
![]()
Nyt antaa vikakoodin neulannousuntunnistimesta. Englannista löytyi täysin identtisesti käyttäytynyt yksilö, siinäkin meni eka suutin vaihtoon, se missä on se tunnistin. Hintaa vain 540€ Nissanilla. Saksasta puoleen hintaan.
|
|
||||
|
||||
![]()
Cooleri irti ja uimaan johonkin liuottimeen.
Suuttimet esim Diesel Turuselta Oulusta, sieltä tuli minulle uudet, 900€ koko satsi. Voihan siinä jo pumppukin toki olla "väljä", lieneekö Bosch vai Zexel... -P-
|
||||
|
||||
![]() Onko vika jo paikallistettu
Itsellä katsottuna samanlainen auto tietää vähän jääkö vain katsomis asteelle.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ei kai pumppu vielä voi olla kulunut, 200tkm vasta ajettu. Löysin purkaamolta suuttimen, on toimiva. Täytyy vaihdattaa ja kerron sitten että auttoiko. Jos tuo ei auta, on ohjausboxi seuraava vian hakupaikka.
|
|
|||
|
|||
![]()
Sähkösuutin on nyt vaihdettu, ja vika on poistunut. Tehot tuli takaisin ja se halvatun nypyttely ja pöllyytys loppui. Vikakoodi taisi olla P1240.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Terrano II | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.02.2012 21:28 | |
Myydään terrano | tomima | O/M/V Ajoneuvot | 17 | 08.02.2010 16:51 |
Myydään terrano | tomima | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 17.08.2009 16:59 |
Terrano 1 lukot | NisteR | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.02.2009 10:29 |
Myydään Terrano V30 pakosarjantiiviste | NisteR | O/M/V Muut | 0 | 16.02.2009 22:52 |