![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Wranglerin kaaret..Taas, näistä wranglerin kaarista....miten menee kaarisääntö jos aikoisi ajaa trialia stanu-luokassa wranglerilla... oli niin monimutkaisen oloinen tuo sääntö kun sitä luin...jos taittuva tuulilasi , niin pitää olla täydet kaaret, muttas alkuperäisiä ei saa muutella stanussa ja entäpä jos ns.kova-katto paikallaan niin onko sitten umpiauto, että ei tarvitsisi kaaria ollenkaan...
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jos itse tuota sääntöä oikein tulkitsen, niin avoautossa pitää olla vähintään pääkaari takatuin stanuluokassakin. Umpiautossahan kaaret ovat vapaaehtoinen lisävaruste, eli jos pidät kovan katon päällä, niin pitäisi kelvata sellaisenaan.
Taisi nimittäin olla sillä lailla, että Wranglerin orkkiskaaret eivät täyttäneet AKK:n tiukkoja kaarivaatimuksia. Oliskohan niiden ainevahvuus sitte ollu liian vähäinen...? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: Rättikatto+kaaret | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 25.06.2007 19:12 | |
M: HJ:n kaaret | BJV-8 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.06.2007 18:42 |
Hiluxiin kaaret? | härdelli | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 06.05.2007 21:19 |
Susukin kaaret | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 05.01.2004 10:06 | |
Kaaret? | ari | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 20.04.2003 10:47 |