![]() |
![]() |
|
Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? Kysymyksiä foorumiin tai sen käyttöön liittyen. Nämä viestit toimivat toistaiseksi FAQ:in tyyppisenä tietolähteenä. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Salasana katos ja sähköpostia ei tunnisteta?Moi! Piti kirjautua uusilla tunnuksilla kun salasana katos ja sivut ei tunnista mun sähköposti tiliä. Voiko modeeraajat auttaa. Vanha tunnus Susugozilla
|
|
|||
|
|||
![]()
Ja nykyiseenkään sähköpostiin ei ole tullut vielä tilin aktivointia.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tilaa tuolta ensin aktivointikoodi alkuperäiselle käyttäjätunnukselle -> http://forums.offipalsta.com/registe...o=requestemail . Sen jälkeen voit tilata uuden salasanan.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
You have not entered an email address that we recognize. Please try again or contact the administrator. Johtuuko siitä kun mulla on ollut luukku.comin sähköposti silloin ja on se vieläkin? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Moi! On mulla edelleen se käytössä. Voin toki vaihtaa sen toiseenkin. Olen pitänyt sen vaan käytössä ettei muihin aktiivisempiin tule mahdollisia pöpöjä...
|
|
||||
|
||||
![]()
Eli tilaat luukko-postiin uuden salasanan niin siinähän se sitten on. Sen jäkeen pystyt itse vaihtamaan profiilin sähköpostin toiseen jos niin haluat.
|
|
||||
|
||||
![]()
Hei!! Nyt se toimi!! Alkuun herjas kerran sitä mitä alkuunkin, mutta sitte, blim!!! Ja nyt toimii!!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Acerista katos? dvd asema | k81 | Chit-Chat | 35 | 21.08.2012 21:11 |
Ostettu Pakettiauton sivuteltta tai katos | Jeeper | O/M/V Muut | 0 | 25.06.2012 10:59 |
HJ61 jarrut katos | Hannes123 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 11.05.2010 19:01 |
Ostetaan Autoteltta / Katos | Grude | O/M/V Muut | 3 | 21.11.2008 13:11 |
Sähköpostia... | Flugfiske | Chit-Chat | 14 | 21.03.2007 19:12 |