![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Volvon akselista alipainekellon pohja?Kuinkas se nyt sitten lähteekään se kellon pohja pois volvoporttaalista? On jäätynyt ihan uskomattoman piukkaan enkä viittis alkaa enempiä tuhoja tekee ennen ku tietää kierteen kätisyyden ja sen semmosta tarkaks. siel on muntteri jonka avain koko olis muistaakseni 28 mut ei mihkää... kaippa se jääs sitte on.. auttakaa jos voitte! Kiitos!
__________________
Team Rajaka Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J Etenkin suzuki sJ |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Sepä on vissiin liimalla alunperin, ja allansa kuparitiivisterengas
Pulttipyssyllä purkailin joku viikko sitten kolme irti ja hyvin läks, anna terävä kolaus kiertosuuntaan (norm vastapäivään) jollei oo pneumatiikkaa apuna, mutteri on senverta matala, että pidä avainta / hylsyä tukevasti ettei nuljaa ![]() (jos hajoaa, täält löytyy korvaavia osasia, eli o4o 728 27 26 päiväsaikaan)
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Joo, ir:n 1/2 pyssyllä koetin ampua, täytyy varmaa koettaa momentin muuntimella niin ei mälvää sitä mudua. kiitos, selvisi se että se on ihan kierteellä normaalisti niin riittää mulle
![]() pitää saada poijes se kun muutan paineilma toimiseksi lukot.
__________________
Team Rajaka Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J Etenkin suzuki sJ |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jep
Laitahan kuvallista kertomusta hommasta, kunhan kasaat pneumatiikkaa paikalle, kiinnostaa kun täällä samoja ajatuksia...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ihan mielenkiinnosta kyselen. eikö alipaine oo hyvä? |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Laitan kuvia kuhan tulee uus sylinteri ku tilattu oliki vääränmallinen.
Meinasin rajottaa sitä silläviisii että sylinteri nostaa aina ittensä tappiin ja sylkkyä nostamalla ja laskemalla säädetään, näette asennus idean kuvista kun net tänne saisin. Alipaineiden kanssa ei ole ollu ku ongelmia mulla, kaikki mahollinen ja mahoton tehty ja aina joku sieltä sitten porsii tai ei muuten vaa pelaa. risoohan sellanen! ainoo ongelma mulla toi jeepin runkopalkki ku on porttaalin kans niin pirun likellä ;/ Saa ja pitää kommentoida ja antaa ideoita, eli ampua mun idea heti alas kun näkee et mettään mennää ja lujaa ![]()
__________________
Team Rajaka Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J Etenkin suzuki sJ |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Liikettähän olis syytä rajottaa kumpaankin suuntaan ettei harrukka työnnä kytkentäholkki lukon ollessa auki ei kiinni. eli voimaa tarjotaan kytkentä holkille vain ja ainoastaan sillon kun holkkia liikutetaan. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä siellä kaikki on ok. aina vaan joku kello tai joku vääntyy eikä pelaa. ja muutenkaan, en vaan tykkää siitä. juu ja kyllä liikettä on tarkotus kumpaankin suuntaan rajoittaa, lukon mennessä kiinni olis toivomusluun päällä akselin päältä porailtu top ruuvi joka rajoittaa sen suunnan, palautus onkin helppo säätää sylkyllä, vähällä oli unohtua koko rajoitus hommasta
![]()
__________________
Team Rajaka Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J Etenkin suzuki sJ Viimeksi muokannut Jammu : 23.09.2011 22:45 |
#9
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Team Rajaka Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J Etenkin suzuki sJ |
#10
|
||||
|
||||
![]() Jotain ton suuntasta systeemiä rupesin siihen pohtimaan. Yksi vaihtoehto on että laittaa saranan akselin päälle jonka sylkky vain työntää ylös. mutta näin on tiivistys hoidettu, ja aika vähän mitään ylimäärästä hajoavaa akselilla, jos tohon viellä putkea sitten suojaksi, edellyttäen että runkoaisaa saisi sopivasti muokattu tieltä pois. tohon tulee siis sylkky jonka jousi työntää ulos eli lukon poijes, ja paineella sisää eli lukko kiinni. Ton sylkyn varsi on tarkotus laittaa suoraan toivomusluuhun kiinni, samalla systeemillä kun alkuperäinen tappi joka nostaa toivomusluun kärkeä. Kierrehän sattui tuurilla oleen sama, en kattonu ees mikä ![]()
__________________
Team Rajaka Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J Etenkin suzuki sJ Viimeksi muokannut Jammu : 23.09.2011 23:02 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Ostettu virtalukon pohja | Russel | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 03.04.2011 09:07 |
hj:n akselista | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 31.10.2008 23:55 |
o: hiluxin 2l koneen ö-pohja | Hharri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 06.02.2007 20:54 |
C10 pohja panssaria suunnitteilla.. | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.05.2005 20:25 | |
BJ 40 pohja panssari | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.03.2004 18:35 |