![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Irtoa hetkeksi arjesta - nyt tarvitaan villejä ideoita!Hyvät luovat ihmiset! Uskomukset ja toiveet maaseudun tulevaisuudesta käyvät pahasti ristiin. Mitä mieltä te olette maaseudusta, onko maaseudulla tarjota jotain mitä kaupungeissa ei voi saada tai kokea? Mitä palveluita tai mahdollisuuksia maaseutu voisi tarjota, mitä ei vielä ole otettu huomioon? Osallistu Sitran järjestämään ”Irtoa hetkeksi arjesta - nyt tarvitaan villejä ideoita!” –aivoriiheen, ja auta tunnistamaan huomisen tarpeita sekä löytämään uusia bisneksen mahdollisuuksia! http://monitor.sose.fi/irtiarjesta/u8ikmn23 Jos et halua ehdottaa omaa ideaa, niin sivuilla voi myös käydä antamassa pisteitä muiden ehdotuksille. Aikaa osallistua on 30.10 asti. Kiinnostavimmat ideat pääsevät jatkojalostukseen kauppatieteiden opiskelijoiden NESU-seminaarissa Turussa marraskuun alussa. Mitä ylipäänsä ajattelette maaseudun tulevaisuudesta ja sen tarjoamista mahdollisuuksista?
|
|
||||
|
||||
![]()
Itse en osta enää lainkaan suomalaisia elintarvikkeita..kiitos eräille etelä-pohjanmaan maanviljelijöille ja sikatilallisille
![]() Minun puolestani nykyinen suomen maatalous saa kaatua ![]()
KEHRUU-RACING Viimeksi muokannut Punanenä : 07.10.2011 19:48 |
|
||||
|
||||
![]()
mitäs minä tienaisin sillä että kertoisin? täällä savossa olis ideoita ja paikkakin ehkä vuokrata vaikka viikonlopuksi jos kiinnostusta....???
editt: ps lentokentältä vain n.80km... tyhjiä taloja yhtä paljon kuin ideoita...
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ideoita valokytkentään. | Dethlock | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 07.09.2011 14:24 |
ideoita jousitukseen | roto | Maasturiprojektit | 14 | 06.04.2008 18:44 |
Itäraja/imatra? hetkeksi parkkia auto+ traileri? | SuurSyömäri | Chit-Chat | 7 | 18.10.2007 19:47 |
Revolver hiljenee hetkeksi || Back in black! | Revolver | Chit-Chat | 7 | 30.08.2007 09:31 |
Td5 hyyty hetkeksi | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 05.08.2004 09:29 |