![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() hdj80 kannen kiristysmikähän mahtaa olla kyseiseen autoon kannenpulttien kiristys järjestys? momentit tais olla venakopassa..
|
|
||||
|
||||
![]()
Yleensä ainaki keskeltä aletaan ja siittä sitten reunaankohti ristiin kiristelyä, Momenttosta en tiedä.
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
||||
|
||||
![]()
jos kone on 1hd-ft
niin 1 69nm 2 90 astetta 3 90 astetta
|
|||
|
|||
![]()
Multa löytyy 1hd-t momentit ja järjestys, liekkö sama kuin tuo uudempi?
Kumpi sulla on? |
|
||||
|
||||
![]()
tässä ois pari kuvaa jos niistä käyt jotain ilmi.
![]() ensimmäinen 1hd-ft toinen ja kolmas 1hd-t 1hz 1pz |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzukin sj410 kannenpultin kiristys momentti ja kiristys järjestys. | karvanoppa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 05.09.2010 22:21 |
hj61 kannen kiristys ja kannen pulttien paksuus? | 0ltzi | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 07.05.2010 17:17 |
2LT kannen kiristys | Micco | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.06.2008 06:21 |
LJ70 kannen jäki kiristys onko tarpeelline? | Kumikameli | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 26.08.2007 15:06 |
Rangen kannen kiristys | Tikru75 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.03.2005 20:15 |