![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Kenellä on "paras" mummo naapurina??http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011...e=home_oneline Lainaus:
![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Saatan tietää tapauksen.. Jos on kyseinen mummeli eli " BÄTMÄNIN MUMMO" ni joskus 5vuotta takaperin jo heitteli kattiloita ja paisko kämppäsä ovea klo:22-06, piti koko taloa hereillä ja heitteli kuupalla vettä niskaa jos erehty kävelemää yöaikaa siitä akkunan alta. Toi nimi juontaa siitä kun sillä oli musta pitkä takki ja joku pipo missä on bätmänniä muistuttavat "korvat".
![]() Kaveri jätti sille ovee sitte oikee kiitoskirjeen hyvälle naapurille hyvästit.
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
|||
|
|||
![]()
Joo ennen kun asuin kerrostalossa niin aina joku mummo tai pappa oli märisemässä ettei pihalla saa olla yhden asukkaan 5 autoa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Meillä asui entisessä kämpässä yläpuolella joku ihme hullu joka ilmeisesti sahasi yöt jotain lautoja,ainakin ääni oli sahausta muistuttava ja sitten se pesi pyykkiä yöllä,ennätys oli 9pv putkeen pesukone linkosi aina yöt,että yritäppä siinä nukkua
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Naapuri rapussa on mummeli mikä avautui tässä eräs päivä ettei hänen tyttärensä auton lähellä saa mennä lapsia. Alkoi parvekkeeltaan mesoomaan kun tulin parkkipaikalle. Tyttären auto on tuossa parkkipaikan sisääntuliväylän kohdalla. Mummeli myöskin osaa kansainväliset sormimerkit. Päätti heilutella keskisormea kun ajoin mönkijällä pihaan. Ei tainnut huomaa, että siinä oli kilvet. Erittäin usein se on myös kyttäämässä ikkunassaan kuka pihalla kävelee. Tiedä sitten pitääkö se kirjaa siitä?
Eikä tuo tytär ole puusta paljon pidemmälle päässyt. Se asuu meidän kanssa samassa rapussa ja aina se keksii aiheita vinkua jostain. Kumpikin on juuri sen näköinen että ananas olisi perseessä. Joku masokistimies sillä välillä käy kämpillä. Tyttären oma tytär ei taas saa pihalla leikkiä ihan kaikkia leikkejä. Eikä se saa kadulla/pihalla juosta yhtään. Tuossa eräskin päivä se ravas parvekkeen alla niin tämä eräs tuli sitten kaatamaan tyttärensä (tönäsi sen kumoon) ja kuittasi vaan että "katso mitä kävi kun taas juoksit".. Jepjep. Entisellä kämpällä ei ollut vihaista naapurin mummoa vaan itseään täynnä oleva naapuri, mikä kuvitteli olevansa työttömänä kaikkia muita rikkaampi, omaavansa kavereita enemmän kuin kellään muulla ja tietävänsä ihan kaikesta kaiken. Oli siinä pokassa pitämistä kun jannu kertoo tosissaan jääneensä juuri työttömäksi trukkikuskin hommista ja liitto maksaa sille nyt 4000€/kk työttömyyskorvauksia. Synttäreitään varten tuli kyseleen saako mun tontille vieraat jättää autojaan (sitä vitutti kun mulla oli enemmän tonttia). Annoin siihen luvan kun vieraita oli kuulemma niin paljon tulossa, ettei mistään tahdo saada parkkipaikkoja ja kun vieraat saapui niin yksi auto taisi tulla.. Kiinan mönkijän kun ostin niin hän oli ostamassa vähintää 700cc Hondan mönkijää, kun muut on niin paskoja. Kiinan mönkkärin kun vaihdoin Arctic Catiin niin se ei ollut mitään kun hänelle on Honda tulossa. Ei sitä Hondaa ole vieläkään tullut. Talvella pari kertaa sen pihaa aurasin kun hänen Hondansa ei ollut vielä saapunut maahan. Sitä vitutti kun muina naapureina oli vanhuksia ja aurasin niiden pihoja ilmaiseksi, enkä tälle mulkulle naapurille mennyt automaattisesti auraileen. Usein se siitä jaksoi vinkua. Mut aina oli niin helppo kuittaa, että se sun Hondas voi ehkä tulla ens viikolla niin on sullakin jotain tekemistä sille laitteelle. Ihan sama mitä teki niin sitä kaveria se vitutti yli kaiken ja aina sen piti tulla pätemään kuinka hänellä on kaikki suurempaa ja mahtavempaa. Veljeään se hehkutti myös. Oli patrialla hornettien ohjausjärjestelmien ja ohjusjärjestelmien suunnittelija. Niin ja Putinin vaimo tai joku veli oli sen erittäin hyvä kaveri.. Otti myös vitunmoiset herneet nenään kun se lainasin mun Caddya johonkin multahommaan. Takaisin toi tyhjällä tankilla ja kun sanoin että ois se kiva jos tankkiin ostettaisiin polttoainetta kun lainattu auto takaisin tuodaan niin oli kuulemma jelppinyt mua niin vitusti että mä olen hänelle velkaa 2000e ja auton lainaus oli osa velkojen kuittausta. En vaan tie mitä se muka oli jelppinyt? Pätemällä typerillä ideoillaan ehkä.. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Itse en asu kerros/rivitalossa mutta aiheutan silti pahennusta naapurustossa ihan vain harrastuksillani. (naapurit kyllä satunnaisesti naureskelevat että tuo poika se vaan jaksaa leikkiä autoilla vielä kolmekymppisenä...) ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mä en saannut pitää omaa chevy vania talon omassa pihassa ku se oli liian ruma, ja samaten firman 09´ nissan primastar oli ehdottomasti vietävä pois. Syytä kysyessäni tuli vaa takas "me ollaa vaa sovittu et ei näitä tälläsiä pihalle" ja lähti hiipimään...
Nii ja nyt tämä sama mulkku tuli valittamaan et oon pitäny liikaa meteliä kämpäs, joka on vähintääki jännää ku kaikki päivät oon töissä ja jos sattuu olemaan vapaa aikaa nii yleensä en ole kotona. Ja JOS Satun kotona olemaan nii telkkari ei toimi ja ainoat stereot on läppärin kaijuttimet..
|
||||
|
||||
![]()
Huoh... Onneks ei tartte asua kerrostalossa enää, yks lattiaan-kepillä-hakkaaja-mummo oli ja riitti sitä lajia. Kerran olisin käyny kysymässä että mikä se on ku pitää koputella ku just oli taas pieksäny omaa kattonsa eli meitin lattiaa, mutta eipä tullu avaamaan ovea.
Auta armias jos nää pikkupoitsut olis asunu siinä kämpässä, olis ollu oikeesti koputtelun aihetta välillä. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
kaveri asusteli aikoinaan jyväskylän suunnilla kerrostalossa ja ajoi työkseen rekkaa ja kun se tuli aina välillä reissusta rekan veturilla kertsin parkkipaikalle niin oli papat ja mummot oli luutien kanssa melkein mäiskimässä autoa ja sanomassa että tämä ei ole mikään rekkaterminaali että vie se autos muualle kaveri siihen sano että ei täällä ole mitään kieltoa ettei saisi autoa pitää,että hän kyllä vie auton muualle jos kieltomerkki niin osoittaa.Seuraavan kerran kun tuli taas reissusta niin oli pappa viritellyt rimasta ja pahvista kyltin jossa oli kuormaautolla ajo kielletty,kaveri ei niistä pahvilapuista välittäny ja ajo auton parkkiin pihanlaidalle mummo tuli huutamaan että et usko liikennesääntöjä että siinä oli kieltomerkki ja uhkas soittaa poliisin ,jos auto on vielä aamulla siinä,kaveri tokas vaan että minä asun täällä ja se auto on vielä aamulla siinä soita nyt heti ne poliisit,mutta ei poliisia näkynyt eikä kuulunut.ja sit kun auto oli muutaman päivän seissy parkissa ja paineet vuotanu pihalle niin mummo tuli taas huutamaan mitäs siinä käyttelet sitä autoa ,kaveri sanoi että käyttelen tässä että saa paineet nousemaan niin mummo siihen että mee muualle käyttelemään niitä paineita.
|
|
||||
|
||||
![]()
minulle naapuri soitti tuossa viikolla että mitenkä se nyt on että onko se tuo elli (minun kissa) nyt hänen kissa kun se tässä minulla on ollut sisällä jo pari viikkoa eikä sinun luona, tuumasin että mitäpäs veikkaat ja että onko ne sinun kissat sitten minun kissoja jos otan ne sisälle omaan kämppään enkä päästä pihalle niin alkoi huutamaan että se on varastamista
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
"nysäakseli" miten virheetön sen tarvii olla?edit, entäs "hubi"? | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.04.2011 17:00 |
Myydään Patrol "super roof" VM-88 "purettu" +muuta palikkaa | Pörö | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 21 | 13.02.2010 21:22 |
Paras paikkai surffata Offipalstalla "On The Go" | J0hannes | Chit-Chat | 0 | 30.05.2009 21:22 |
mikä "paras" Neliveto pikappi | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 27.10.2008 23:45 |
Kenellä on paras chat-avatar? | Laskos | This And That | 30 | 03.10.2005 21:50 |