![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Nissan patrol 3.3 kampiakselinpukin tiivisteetOstetaan Eli ostaisin kampiakselinpukin tiivisteet 2kpl.(liuska)Nissanilta ei saanut tilattua erikseen. Olisi pitänyt ostaa koko tiivistesarja! puh:040-4150790/Janne Pakkanen/Hamina Ostetaan |
|
||||
|
||||
![]()
motonet
edit : kuopiossa näköjään 2kpl ja turkkuses vaan 1kpl.
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O Viimeksi muokannut bluevan : 30.06.2011 16:55 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mä etsin kampiakselinpukin tiivisteitä. Tiivistävät pukin/lohkon välisen raon. |
|
|||
|
|||
![]()
Ostin muistaakseni tamgearsilta muutama vuosi sitten, en oo aivan varma mutta kysy sieltä.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei saanut sieltäkään.
|
|
||||
|
||||
![]()
Eikö löydy keltään?
|
|
||||
|
||||
![]()
Tarve olis kova!!!
Nissanilta täydellinen tiivistesarja n.400€!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
![]()
tuolta pikkusen halvemalla-
http://www.euro4x4parts.com/nissan_p...ets_and_seals/ |
|
||||
|
||||
![]()
Tossa koivusen numero 090-LV501 ei kun lähimpään fixus liikkeeseen, ja noita tatrvii kaks eli ei ole sarja.
KYM#4 |
|
||||
|
||||
![]()
Löytyiskö?
|
|
||||
|
||||
![]()
Vieläkin olis tarvetta!
|
|
|||
|
|||
![]()
ite laitoin viimeks vanhoilla ja hyvällä moottori silikoonilla ja piti. sitä ennen kasasin uusilla liuskoilla enkä laittanu liimaa nii tihutti läpi...
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mutta ei ole pitänyt kertaakaan! Aina alkaa kusee noin 2km ajon jälkee. Miten olet itse vaihtanut tuon ylemmän stefan sinne? Oletko löysännyt kaikki pukit ja sitten pyöräyttänyt sen sinne? Itse olen laittanut pelkästään irroittamalla sen takinmaisen... Ja tietenkin laittamalla siihen stefaan hiukan öljyä liukasteeks. Löytyiskö sulta ehjiä liuskoja? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
No löytyykö keltään?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan Patrol Y61 | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 04.10.2018 00:34 | |
Myyty Nissan Patrol *2 | Jugga | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 30.10.2011 21:33 |
Mistä Nissan sd33 alakerran tiivisteet? | Tedhell | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 09.12.2009 17:01 |
Patrol 3.3 td kansipahvin mukana olevat pienemmät tiivisteet minne | Anttikan | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 09.12.2009 16:36 |
M: Nissan Patrol 2,8 GR | O/M/V Muut | 6 | 07.01.2005 00:02 |