![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() 300 GD turbotusOlis suunnitelmissa turbottaa tuo om617 kone, jos ei älyttömiä tehoja tarvi niin onnistuuko vakio koneen osilla turbottaa? Eli kestääkö kone ylipäätään turbottamista? Ja jos onnistuu niin mitä turbotuksessa tulee ottaa huomioon, 300 turbo koneen imu ja pakosarja löytyy ja pari turboakin olisi ylimäärästä. asennus ohjeet ei olisi pahitteeksi ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Kestää. Samantien laita välijäähy koska lämpökuormaa tulee. Älä ahnehdi ahtojen kanssa. 0,8-1 bar max. Normi pumpusta ei iloa pitkälle löydy jos tehoja haluat. Muista tsekata vetävät kierrokset, nimittäin jos vedät pumpulta ruuvit vain auki niin kone kiertää itsensä rikki! Asennushan on muuten bolt-on mutta turbolta öljyn paluu öljypohjaan pitää järjestää jotenkin. Itse porasin reiän öljypohjan päälle ja tein jengan ja sihen teflonin kanssa putkinipppa kiinni johon sitten letku. Itse otin öljyn pumpulta t-haaralla.
|
||||
|
||||
![]()
tossa ohjeet ruiskupumpun säätämiseen ja tuollakun käytät hakuu ni löydät kaikkiin kysymyksiin vastauksen
![]() http://www.mersuforum.net/forum/view...p?f=35&t=38436 |
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos vinkeistä, ja eiköhän noi selkeillä ohjeilla saa pumpun säädötkin kohdilleen. ei muuta sit ku turboo ruuvaamaan. Eihän kellään sattuis olemaan käypästä välijäähdytintä(ei tartte kummonen olla) ja ehyttä syyläriä kaupan?, siis 300GD: hen -80
Viimeksi muokannut olbe : 26.07.2011 22:18 |
|
||||
|
||||
![]()
motonetistä saa ihan käypäsiä jäähyjä suht edukkaasti
|
|
||||
|
||||
![]()
Noista syyläreistä puheen ollen, onko joku löytänyt niitä jostain sopuhintaan? Kovia hintoja pyysivät, kun niitä joskus kyselin. Kennottaminenkin maksaa jo enemmän mitä monet uudet, mutta toisaalta kuparissa on melkeen puolet parempi lämmönjohtavuus mitä esim. alumiinissa.
Viimeksi muokannut vimakuus : 27.07.2011 09:57 |
|
||||
|
||||
![]()
tarvikemotti niminen firma myy ainakin griffin alu syyläreitä saattaa tietää jo soittamalla mikä syyläri menee g:n keulalle. us-parts myy kanssa. noissa joutuu yleensä ite lähtöjä muokkaamaan ellei satu sopivaa löytyy. hinnat on parinsadan pintaan. ei mielestäni kallis mitäs teettäminen maksaa ?
|
|
||||
|
||||
![]()
Muistelisin, että jotain 350€. On silläkin hintaa.
Ja se kennottaminen taitaakin tapahtua jollain muulla materiaalilla kuin kuparilla...? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ:n turbotus | lazze1 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 22.12.2009 22:40 |
HJ-60 turbotus | Nerd-O | Maasturiprojektit | 64 | 17.03.2009 18:14 |
bj:n turbotus | lazze1 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.08.2008 21:06 |
l-200:sen turbotus | maasteri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.11.2006 22:09 |
Turbotus | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.12.2003 19:28 |