![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Pyöränkaaren avarrusAuttakee hiukan miestä mäessä. tiedän, että asiasta on keskusteltu, mutta kun en millää löydä topiccia. Eli mitenkäs pitäis toimia, kun haluttais hiukan avartaa Jeepin pyörän kaaria, mutta kun on rek. otteeseen merkitty mitta pyörännavasta lokasuojan reunaan. Mitenkäs pitäis toimia ja mitä muuta pitäis muistaa? Oliko joku määritelmä siitä, miten paljon saa olla tyhjää renkaan ja lokasuojan välissä. Levikkeet pitää myös laittaa, saikos sitä laittaa 5cm/puoli??? --Dodge ja Jeeppi ne yhteen soppii-- ....o_o_o_o ./| ,[_____], |¯¯¯L--O|||||||O ()_)¯()_) ¯¯¯ )_)
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Muistelen että renkaan ja lokarin välissä olis saanut olla korkeintaan puolet renkaan halkaisijasta.
"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't." |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Mutta täytyykös mun käydä jossain "esitutkinnassa", ennenkuin avarran nuo kaaret ja laitan vielä tuuman lisää korotusta? Vai riittääkö, että muutoskatsastan avarruksen ja korotuksen jälkeen? Sitä vaan, että voi katsastus mies ihmetellä, kun nyt on mitta navasta lokasuojan reunaan ~550mm ja 1" korotuksen jälkeen onkin 600mm. Miteskäs ne saa uskomaan tuon??? Ja tarviiko edes perus lokasuojan avarrusta edes muutoskatsastaa??? No mun varmaan täytyy, kun on tuo mitta otteessa. Mutta eikö kellään tosiaan ole kokemusta asiasta???
--Dodge ja Jeeppi ne yhteen soppii-- ....o_o_o_o ./| ,[_____], |¯¯¯L--O|||||||O ()_)¯()_) ¯¯¯ )_) |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Jos haluat olla tarkka niin noinhan se taitaa mennä..... aina pitää leimata uudelleen. Tapsa - - 33" on aikuisten oikeesti 838,2mm - - |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
mut en ookaan vielä kerennyt noita avarruksia katsastaa... Itte kyselin tuota pyöränkaarren avarrausta vuosi sitten katsastuskonttuurilta, sanoivat et tee muutokset ja tuo katsastukseen. Enpä oo vielä vieny muutoskatsastukseen, taas, vuosikatsastukses käväsin täsä välis kyl, eivätkä mittailleet mitään. Mul on vähän vaiheessa tuo levikejutska/avarrus vielä, aahtelin sit kerralla muutoskatsastaa lopullisesti. (lopullinen muutos offiautos = ei mahdollinen, kuten kaikki tietää) Mut kylhän se niin on, et jos sulla on otteeseen merkitty joku mitta navoista pyöränkaareen, niin sehän on faktaa se. Ikävä juttu on sit se, et jos otteessa lukee vaik 3" korotus, mut korotus itseasiassa onkin vaan 2", koska oot laitellut vinssit sun muut kiinni samaan aikaan, niin onhan siittä vähän vaikea päästä eroon. Painettu sana kun on painettu sana, elikkäs täsä tapaukses et pysty koskaan saamaan laillisesti 3" korotusta, koska oot jo hävinnut 1" verran. Itellä ompi meinaan tuo ropleema vähän isompana vaan... Yleensäkin, kuten tässäkin tapauksessa, suosittelen lämpimästi käyä ennen muutosta konttuurilla näyttämäsä ja keskustelemasa, et mitä aiot tehä, niin menee kivuttomammin. Tosin ennakko näyttökään ei aina auta... Ikävä kyllä, ossoovat olla huonotuulisiakin joskus... - Jeep ZJ, kun haluat purjehtia mukavasti mättähältä mättähälle. - Finnish Jeep Driver's Club www.fjdc.org (Nimestään huolimatta ei ole merkkikerho) - Päijät-Hämeen Maastoautoilijat www.PaHaMa.com |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
LJ70 lokasuojankaarien avarrus? | Fynne | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 02.10.2007 18:17 |
O: Patroliin (taakse) pyöränkaaren levittäjät | VonLeka | O/M/V Muut | 2 | 06.04.2006 20:48 |