![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Kuulalaakerin ulkokehän meistettyjen numeroiden merkitys ?Suzukin jakiksesta irrottelin välitysten vaihdon yhteydessä parit epäkurantit laakerit ja huomisaamuista hakureissua varten öögailin kokoja niille. Jos Koyon laakerissa merkintä ulkokehän reunassa 63/22 ja NSK vastaavat 62/28 niin mikä on noiden numeroiden tarkoitus. Millä laskukaavalla saadaan noista oikea koko selville? Entä onko laakerin leveys vakio ? Joo tiedän että mittaamalla mutta pyhäpäivän mielenrauha järkkyy nyt ![]()
|
||||
|
||||
![]()
ulk. halk. x sisähalk. x leveys
2RS = Molemmminpuolinen kumisuojaus RSR = Toispuoleinen kumisuojaus 2Z = Molemminpuolinen peltisuojaus C2 = Säteittäisvälys pienempi kuin normaali C3 = Säteittäisvälys suurempi kuin normaali C4 = Säteittäisvälys suurempi C3 C5 = Säteittäisvälys suurempi C4 http://www.fag-generationc.info/file...i165_de_fi.pdf pällistele tuolta
|
|||
|
|||
![]() Poikkeus...
Tommosissahan kannattaa ottaa huomioon et joskus on täysin numerottomia laakereita ja joskus on niinkin että koolissa on numero mutta sepä ei pidä paikkaansa. Eli aina mittaamalla tarkistaa mitat ennenku ostaa uutta.
|
|
||||
|
||||
![]()
63/22 oli mittaamalla ulkoa 56mm ja sisäreikä 22mm
62/28 oli mittaamalla ulkoa 58mm ja sisäreikä 28mm Ei tuo taulukko oikeastaan selventänyt juurikaan eikä maalaisen ilmeisesti tarviikkaan ![]() Oikeat laakerit kuitenkin tulivat ja jakis nyt nipussa.
|
|||
|
|||
![]()
nuo numerot ei ole suoraan laakerin koko oikeastaan koskaan.... vaan nuilla numeroilla JA kirjaimilla löytää laakerikaupasta kyseisen laakerin.....yleensä...
|
|
|||
|
|||
![]()
Esim. 6305 laakerin sisäkooli saadaan laskettua kertomalla kaksi viimeistä numeroa 5:llä.
Ollaan taas turhan tiedon alkulähteillä ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Google, you know:
![]() http://simplybearings.co.uk/shop/p43...duct_info.html http://simplybearings.co.uk/shop/pro...ducts_id=43129
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Viinan merkitys kautta historian? | mallasviski | Chit-Chat | 10 | 10.11.2009 01:35 |
Vanteen keskiön koon merkitys | NisteR | Tekniikka & Jutustelu | 62 | 25.09.2008 06:33 |
Ystävän(Kaverin)päivän merkitys? | petris | Romance and Relationships | 16 | 15.02.2004 23:59 |