![]() |
![]() |
|
O/M/V Renkaat ja vanteet Kaikki autojen renkaat, vanteet ja lumiketjut tänne. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() General grabber at2Myydään Eli myynnissä olis 265/70 R16 general grabber at2 kumit joko vanteilla tai ilman.. eli hinta riippuu sen mukaan haluuko pelkät kumit vai vanteetki mukaan niin vanteet ovat siis nissanin alkuperäis pelti vanteet mut kumeilla on ajettu noin 10 tuhat kilsaa et pintaa on joka renkaas se 12 - 13mm jälellä hyvät renkaat ainaki ajaa maantiellä kun eivät ujella kovemmassakaan vauhissa pahemmin mutta ei noilla kannata ihan pahinpiin mutakkoihin kyllä lähtee.. ja hinta ilman vanteit olis joku 300€ siit lähetää..![]() Myydään |
|
|||
|
|||
![]() 280 vanteineen tarjottu
ois kätevät ku nuo sais leimattua laillisiksi ainakin...
|
|
|||
|
|||
![]() Ilman vanteit
käytän renkas kanaval nii voin myödä kumit 280€
|
|
|||
|
|||
![]() Vanteet...Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() No |
|
|||
|
|||
![]() moro
tarviisin vanteineen muuten ei oo tarvetta... ei oo itellä 16" vanteita enään...
|
|
|||
|
|||
![]() Moro moro..
Pistä niille hiluxin vanteil nuo kumit niitte 205 tilalle kun ne on 16" niin sit et tarvii kun kumit..
![]() |
|
|||
|
|||
![]() en pysty ku myin ne
huomen tulee ukkeli hakeen...
|
|
|||
|
|||
![]() noh joko tehään kaupat...
...
|
|
|||
|
|||
![]() Kyllä
Mä voin 280€ myödä pelkät kumit.. Lisää hintaa nii lähtee vanteetki samal kertaa..
|
|
|||
|
|||
![]() eip
200 pelkistä kummeista...
|
|
|||
|
|||
![]() Voi sitä..
Luulla et lähtis niin halval.. Mut ei kyllä lähe kun en raha pulan takii noit oo myömäs eli ei mulla mikää kiire oo saada noit nurkasta pyörimäst..
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Olikos nää renkaat vielä myytävänä?
-P-
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan general grabber st 33/12,5/15 | niska | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 09.06.2009 10:52 |
Myyty general grabber at2 33*12,5 15 | höpöhöpö | O/M/V Renkaat ja vanteet | 4 | 21.08.2008 19:09 |
M:General Grabber AT2 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 4 | 30.03.2008 20:22 | |
M.General Grabber MT 35/12,5/15 | eraopas1 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 20.01.2008 12:27 |
General Grabber | hiluski | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 24.07.2006 18:06 |