![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Toivottavasti tämä reipas isukki saa maistaa omaa lääkettäänMies raiskasi omia lapsiaan vuosikausia - 12 vuotta vankeutta http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.sht...2009/08/941580 Toivottavasti tämä reipas isukki saa maistaa omaa lääkettään vankilassa koko 12 vuoden ajan vaikka koko selliosaston poikien toimesta. Tämähän tosin tarkoittaisi sitä, että mies tosiaan istuisi koko tuomionsa... mitä ei ensikertalaisena (?) tosiaankaan tule tekemään.
|
|
|||
|
|||
![]()
Odotellaan hovioikeuden päätöstä, koska eivätköhän valittane tuomiosta.
Ei tuollaista voi nimittää mieheksi - hirviökin on imartelua tuollaisille.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
vitsit kun tuo kelpo iskä istuu tuomionsa kuiteskin sisilisko osastolla,eli eristys selleis oman henkensä takia.
|
|
|||
|
|||
![]()
miksi sinä vonleka laitat tälläisiä esille? kaikki varmasti vihaa lapsenraiskaajia, mutta mitä iloa tästäkin on offi-palstalla? ei mitään, samaa paskaa kuin ne sun rambo-ou-jee jututkin.
paskaa. |
|
||||
|
||||
![]()
Tämä ukko ei varmaan istupäivääkään linnassa on kontillaan tai nojaa pöytään toivottavasti saa jonkun sadistisen homon sellikaveriksi
|
|
||||
|
||||
![]()
Joskus vaan olisi parempi puhdistaa geeniallasta ja tuollaisille välitön niskalaukaus!!
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Right on VonLeka |
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos tuesta. Olen samaa mieltä, tämä on "chit-tzät" ja ehkä täällä on muitakin topikkejä jotka ei liity offiin vai olenko väärässä? Minusta tuntuu että minä olen ainut joka kirjottaa tälle palstalle ei-offiin liittyviä topikkeja, kertokaa mulle jos olen väärässä?
|
|
||||
|
||||
![]()
Hei! Sinä siellä! Niin, juuri sinä siinä näppäimistön ääressä! Mene ulos ja hyppää yllättäen ensimmäisen kadulla liikkuvan auton eteen ja huuda BÖÖ! Elämässä pitää olla jännitystä.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Viimeksi muokannut Skorpioni : 04.09.2009 17:15 Perustelu: loppukaneetti lisätty |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Genomi rulettaa,Lainaus:
lapsiin sekaantujat eivät jo olisi olleet apsia, joihin on sekaannuttu lapsena (tieteellinen tutkimus- ja tilastointi). Toisaalta niiden "päästäminen" tuomariksi ja pyöveleiksi, jotka ovat itsekin yhteiskunnan tuomitsemia laittomuuksista, on aika absurdia - eikö? Kain tappoi AABELIN, kun äitinsä oli kuunnellut tarkemmin Saatanaa, kun Jumalaa tai miestänsä... siitä se siis alkoi ihan historiallisesti (eniten todennettuja kopioita sisältävä asiakirja muinaisuudesta). Hirviö asunee siinä ihmisessä, joka ei ole Kristuksen verellä pesty, on todistetuin fakta ihmiskunnan historiassa. Joten, jos tuomitset, niin tuomitset itsesi, sillä yhtäkään synnitöntä ei maailmankirjoissa elä (päätelmä kirjoituksista). Sääliksi käy, mutta säälittävä olen itsekin.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Omaa maata. | luppakorva | Chit-Chat | 125 | 23.09.2013 05:34 |
myyty omaa spermaa | methäman | O/M/V Renkaat ja vanteet | 21 | 01.02.2007 21:48 |
Toivottavasti gps>läppäri toimii | ¤Offi-Osku¤ | Tekniikka & Jutustelu | 49 | 23.01.2005 17:36 |
Autovaras saa maistaa | Wille | This And That | 6 | 16.09.2004 19:48 |