![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() TurMyyty josMyyty
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! Viimeksi muokannut Heegi : 05.12.2011 04:41 |
|
|||
|
|||
![]()
Imusiivestä isoja paloja pois? vai hämääkö kuva?
|
|
||||
|
||||
![]()
ei ole isoja! jotn pient parin siiven kulmassa.. uskois että työntää ilmaa ihan tarpeeks vaikka puuttuis puolet lavoista..
eikä hinnalla ole pilattu !
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
ihan sama kun käytetty ja ajettu rengas joka tasapainotettu aikoja sitten kuitenkaan ei ravista.. ja sanoisin että 9/10 kaiken maailman paska ahtimist mitä jengill romuissaan kiinni ei kyllä ole enää missää tehtaan arvoissa..
ihan sama se on mulle, hinta on mikä on ja jos ei kelpaa niin alan käyttää ankkurina veneelle,tai pistän seinälle talliin..
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Garret t04 turbo | jep | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 18.06.2011 23:15 |
Myydään Garret turbo | RR82 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 26.04.2010 07:42 |
M: Garret T2 turbo h.150€ + Garret T25 turbo h.80€ | VonLeka | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 05.12.2009 16:03 |
Myydään Turbo Garret T02 | LöpöLassi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 15.06.2009 08:30 |
Garret T25 turbo | osilpi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 16.06.2007 23:42 |