Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 16.03.2011, 19:43
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Perusasetus

Katsastuspaikat Oulu-Ylivieska akselilla?

Eli homman nimi on se että on alkanut pikkuhiljaa kyrsiin nämä Oulun-seudun katsastusasemien hinnat, ja olen kuullut että Oulainen-Ylivieska akselilla olis halvat hinnat ja "osaavat" katsastusmiehet. Eli missä Oulu-Ylivieska akselilla olis HALVIMMAT muutoskatsastus/katsastus hinnat ja henkilökunta sellaista jotka ymmärtäisivät maastureitten päälle. Ainakin Oulaisen lähistöllä taitaa olla melko paljo offroad-harrastajia joten konttorillakin varmaan ymmärtävät paremmin nämä muutoskatsastushommat? Omaan autoon pitäis käydä kaikki muutokset leimaamassa lähi tulevaisuudessa!

Vastaa lainaten
Vanha 16.03.2011, 20:46
JuuPeri:n Avatar
JuuPeri JuuPeri ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 11.01.07
Sijainti: Vihanti
Perusasetus

No oman hj:ni kävin oulaisissa katsastaa. En sit tiiä onko halvin mut läpi meni SOA muutos ja tuolla kait ne muutki käyttäny ainaki kuullu niin.
Vanha 17.03.2011, 11:56
macro:n Avatar
macro macro ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 03.06.07
Sijainti: Kempele, Finland.
Perusasetus

http://www.katsastushinnat.fi/
Vastaa lainaten
Vanha 17.03.2011, 14:51
Blis Blis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 03.01.09
Sijainti: Temmes
Perusasetus

Alppilassa oulussa katastin vasta hojottimen, oli aivan asiallinen ja hintakaan ei kovin paha (68e ja ilmanen uusintakierros)
Vastaa lainaten
Vanha 17.03.2011, 16:54
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Perusasetus

Itse olen käyttänyt avainasemilla,viimeksi Äimätiellä ja palvelu oli todella hyvää ja ammattitaitoista.
Vastaa lainaten
Vanha 17.03.2011, 17:16
MurMur MurMur ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 13.10.06
Sijainti: Martinniemi
Perusasetus

Kone-tie A-katsastus

peeveli ite käytin ruiseria muutoskatsastuksessa tuolla konetien katsastusasemalla ja oli melko /c:stä toi palvelu
olen kyllä jo kymeniä vuosia katsastellut autoja tuolla ja ei mitään ongelmia ole ollut
asennekin oli jo heti haliin ajettaessa " mikäs ruosteinen romukasa sieltä tulee tuo ei kyllä tuu meneen läpi"
liekkö sama katsastusmies (suoraan -70 luvulta) mikä kiertää muiillakin asemilla saatuaan kenkää yhdestä
koska ei autosta löytynyt mitään vikaa rupesi vetokoukun korkeudesta nariseen "toi on kyllä liian korkeella pitäs olla se 420"
Vastasin " tää mitataan kyllä kuormattuna ja vapaata korkeutta ei ole määrätty"
Katsastusmies inti vain että 420 pitäisi olla eikä päästänyt läpi
uusintaan lastasin noin 400KG painoa ja vein katsastukseen
"setä hei etsä viitsis vilast nyt tota koukkuu onko näin hyvä" insinööri pyöriteli silmiään ja katto " on näköjään sulla tota kuormaa" ... ja joutu päästään läpi

suosittelen välttämään konetien katsastusasemaa tästä syystä.
kuulemma tossa kaakurin kontorilla olis asiallinen palvelu
Vastaa lainaten
Vanha 17.03.2011, 17:39
kuraputti kuraputti ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 29.03.07
Sijainti: yppäri, Finland.
Perusasetus

Itse hoidan kaikki katsastus yms. hommat Ylivieskassa Savarin katsastusasemalla ja siitä laitoksesta ei ole voinu sanua moitteen sanaa ja olen suositellu kyllä kaikille muillekki.
Vastaa lainaten
Vanha 25.03.2011, 20:48
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Autolaakson Katsastus-Center Oy korinkorotus 32 euroa
Vastaa lainaten
Vanha 26.03.2011, 01:43
macro:n Avatar
macro macro ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 03.06.07
Sijainti: Kempele, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MurMur Näytä viesti
peeveli ite käytin ruiseria muutoskatsastuksessa tuolla konetien
suosittelen välttämään konetien katsastusasemaa tästä syystä.
kuulemma tossa kaakurin kontorilla olis asiallinen palvelu
Kolmea eri Kingcabbiä olen kaakkurissa käyttäny, ja aina on kohdalle sattunu sama herra, joka ei nuorimmasta päästä ole. Tosi asiallisissa merkeissä on katsastukset sujunu. Kuten myös Äimätiellä.
Vastaa lainaten
Vanha 01.04.2011, 21:52
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Perusasetus

Pajeron käytin äimätiellä tällä viikolla katsastuksessa. Ei katsastusmies löytänyt mitään vikaa autosta vaikka hakkasi rengasraudalla kaikki palkit ja pohjat läpi, väänteli nivelet ja kaikki muut ni keksi et toinen takajarru laahaa. Sanoin että olen sen eilen kiristänyt, että voi sen takia hiukan laahata, mut sehän menee korjauskehotuksella. Ei muuten mennyt... Tuohduin hieman asiasta niin laitto sentään maksuttoman jälkitarkastuksen.

Muuten varsin asillinen katsastusmies ja selvitti vielä pyynnöstä maksimi rengaskoon gen1 pajeroon. Sain vastauksen ihan mustaa valkoisella.
Vanha 01.04.2011, 22:45
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja khonkonen Näytä viesti
Pajeron käytin äimätiellä tällä viikolla katsastuksessa. Ei katsastusmies löytänyt mitään vikaa autosta vaikka hakkasi rengasraudalla kaikki palkit ja pohjat läpi, väänteli nivelet ja kaikki muut ni keksi et toinen takajarru laahaa. Sanoin että olen sen eilen kiristänyt, että voi sen takia hiukan laahata, mut sehän menee korjauskehotuksella. Ei muuten mennyt... Tuohduin hieman asiasta niin laitto sentään maksuttoman jälkitarkastuksen.

Muuten varsin asillinen katsastusmies ja selvitti vielä pyynnöstä maksimi rengaskoon gen1 pajeroon. Sain vastauksen ihan mustaa valkoisella.
Mihin tulokseen se tuli siitä rengaskoosta?
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu Kyytiä osille Oulu- Mikkeli-oulu hoojii O/M/V Muut 0 10.02.2011 18:07
Kyyti tarjolla oulu-hki-oulu khonkonen Chit-Chat 0 25.11.2009 19:27
Erikokoiset renkulat kulmassa / akselilla? Saimon Tekniikka & Jutustelu 8 02.01.2008 19:35
Korotuspaloista lehtijousitetulla taka-akselilla. Tekniikka & Jutustelu 2 14.11.2006 19:44
Oulu- Hki-oulu kuljetusta tarjolla, huomena lähtö SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 1 18.11.2005 22:18

Sivu luotu: 11:42 (GMT +2).