![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() LN65 Hiluxin ohjaamon pituusNyt meni hermot tuon oman Hiluxin huikeisiin sisätiloihin.. Juuri ja juuri sinne ittensä saa tungettua ja apparinkin vielä, mutta mitään muuta sinne ei sitten mahtunutkaan. Ratkaisuksi tilanahtauteen otettiin Makitan iso laikkakone ja huitastiin Hiluxin ohjaamo istuimien takaa poikki.. Jatkoja laitettiin sillai "soppelisti", mutta nyt heräsi mielenkiinto, että kuinka paljon pidempi ohjaamo on LN65 Extra Cabissa, kun verrataan lyhythyttäiseen 65seen? Tuosta mun pirssistä tulee kenties hieman Extra Cabia pidempi, mutta kuinka paljon?? Laittakaahan tietävämmät vastausta kehiin. Niin ja koska harvemmalla on pihassa noita Hiluja ihan laumaksi asti, niin senverran helpotetaan, että esimerkiksi mitta vaikkapa vaihdekepin tyveltä takaseinään auttais jo paljon.
Viimeksi muokannut Nalle : 17.04.2011 20:37 |
|
||||
|
||||
![]()
eikö olis helpompi hommata jostain sellasen tupla ovisen hytti?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Enstekkäin, vaikka semmoisen kohtuukuntoisen löytäisinkin, olisi sen raijaaminen tänne jumalanselän taakse senverran työläs tempaus, että trailerittomalle se maksaisi setelirahaa. Koitin kyllä metsästää täyspitkää hyttiä tuossa taannoin, mutta Ruotsista taisivat lähimmät varteenotettavat hytit löytyä. Mutta jos nyt joku mulle niitä mittoja sais laitettua... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Tuplaovinen ln 65?
Tuon extrakäpin hytti on "noin 20-30cm" pidempi, ulkomuistista, ja
nuo runkomitat rungosta sain aikanaan toyotalta, Faksilla. (tuo www ja @ oli silloin tulevaisuutta) yhtään tuplaovista ln-65:sta en ole nähnyt suomessa, mutta ethän meinannutkaan hommata matkustajapaikkoja tuonne taakse?; Pakussahan saa olla myös lämmintä tavaratilaa, mutta tuon LAVAN pitää olla riittävän iso. Itse meinasin aikoinaan rakentaa pyöräkotelon yläpuolelle tasaisen lavan, mistä viimmeinen 45cm oli kippaava ja kaventu tuosta 150cm:stä 120 cm. |
|
||||
|
||||
![]()
Kiitokset vastauksestasi.
Mulla tuo Hilun koppa jatkuu n 35cm.. Pitäis riittää niille romppeille, joita sinne tarvii tunkeakaan.. Esimerkiksi kylmälaukku, reppu sun muuta pientä. 40cm jatko olis ollut se tavoitetila, mutta kyllä tuollakin pärjätään.. Neliovinen hytti tietty oli etsintälistoilla pitkään, mutta niin suurta kiimaa ei siihen ollut, että olisin lähtenyt länsinaapurista tuottamaan moista keksintöä, puhumattakaan siitä, että olisin jatkanut tuota nelioviseksi.. Noh, näillä mennään. Kuvia laitan, jahka jaksan. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hiluxin etuvetareiden pituus | Jp | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 06.12.2010 09:47 |
hiluxin ln65 akseliväli | jonas_k | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 17.11.2008 22:44 |
M: LN65 hiluxin etulehtipakat | _Metal_ | O/M/V Muut | 6 | 06.11.2005 21:51 |
o: ln65 hiluxin etulehtipakat | O/M/V Muut | 1 | 16.10.2005 10:21 | |
Hiluxin lavan pituus | Maarit | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 24.09.2003 13:16 |