![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() 2L kannen pultin pituuspyöriikö jollain 2L koneen kannen pultteja taskuissa että pituuden voisi mitata, kierre oli m12x1.25 . huomenna pitäisi lähtee hakemaan pulttiliikkeestä uudet pultit että saa hiukan rohkeemmin vetää ylimomenttiin uudella tiivisteellä, hiukan vainoharha iski niin tilasin samalla kun jako irti orkkis tiivisteen että varmasti kestää. mikähän kovuss hyvä 8 taitaa olla liian pehmyt ja 12 mene3e jo varmaan liian kovaski. eli pitäisikö suosia kultaista keskitietä?? ehdotuksia raadilla
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#2
|
|||
|
|||
![]() Kieroxi?Lainaus:
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
kierouteen en usko kun parituhatta kilometriä sitten laakeroin alakerran niin kampi pyöri nätisti kahdella sormella kjun pyöritti. tuli vaan hölmöyksissään laitettua juurikin tuo ei orkkis kansipahvi, niin siksi voisi sen vaihtaa kun auto seisoo muutenkin hallilla. joku 125-130 newtonia oli tarkoitus vääntääkiin tuohon momenttiin, mitenköhän jos tohon kansipahviin vielä suihkuttas jonkun kuparispräyn molemmille puolin yms? vjoskun nähny kun isot pojat sillä kikkailee kovavetoisissa dieseleissä
ja Ripax kyllä on ajankohtainen vielä huomenna, puolenpäivän jälkeen pääsen vasta tiivisteen ja pultit hakee. ja jos vielä jostain tuohon kovuuten varmistuksen sais niin ois kyllä jees
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#4
|
|||
|
|||
![]() Nummero.
No perskeles. Mää laitan tekstarina sen pituuden sulle,mä meen ny sit heti kattoo etten aamul unohda. Me on kai ennenki jotai kauppaa tehty mut emmää sitä numeroo enää löydä ni laita numeros tekstinä nol nel nol5317570 ni saat sen pituuden.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
eikös se vanha sanonta mee niin, jos laittaa paremman kannentiivisteen uusilla pulteilla ylimomenttiin niin eikös sitä ruuvista syöttöö ja tangosta ahtoja sitten
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Eiköhän kannenpultit oo suunniteltu kannenpulteiks, pulttikaupan laarista ostetut samanpituiset tuskin on yhtä hyvät ylimomentillakaan.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
no oma mielipide on vähintään yhtä hyvät, kun kyseessä kuitenkin venymätön pultti alkuperäisenäkin, ja kyseiselle pultille momentin kesto mikä taataan on 137Nm(siis pulttikaupan) ja momentti mihin kirin oli 124Nm. ja eniten tässä vaikuttaaa juurikin tuo alkuperäinen tojotan kansipahvi mitä ylistetty paineenkestolla
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Liukulevy/U-pultin suojat | timmy | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.06.2010 15:16 |
hj61 kannen kiristys ja kannen pulttien paksuus? | 0ltzi | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 07.05.2010 17:17 |
Pultin lujuusluokka merkintä? | -Jyki- | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 21.12.2008 22:49 |
Beadlockin pultin pituus? | -Jyki- | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 19.12.2008 10:04 |
Ideoita jousen pultin irroitukseen? | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 13.05.2006 20:54 |