![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Toyota HJ 60Ostetaan Olis hakusessa HJ60, jos jollain olis ylimääräisenä kulkine, sais olla leimaa jäljellä! Tekniikan pitäis pelata, pelleillä ei ole väliä, kun vaan kulkee! Hintaluokka 500-1500e! ja mielellään jos paku...! Tarjoa!Tarjoukset tänne tai p: 040-5211518 (ei yöllä!) T: Ari Ostetaan |
|
|||
|
|||
![]() HJ 60 !
Ei ole vielä löytynyt, vapaasti vaan tarjouksia tulemaan!
|
|
|||
|
|||
![]() hj60
Moro mä voin tarjota omaani leimaa on ens vuoden loppuun asti jälellä ja ajettu noin 410000km. 2+2 paku mut vyöt kuudelle! Hinta ei osu vaa haarukkaan olin ajatellu 2000-2500.
|
|||
|
|||
![]() HJJJJJJ!
HJ-Toni, käykö soitella Sunn.28.11 , puolin ja toisin ?!
T: Ari |
|
|||
|
|||
![]()
Kyllähän tuo sopii
|
|||
|
|||
![]() Toyota HJ 60
Vielä olis hakusessa, sopii tarjota!
|
|
|||
|
|||
![]() HJ 60 !
Vielä, vielä....!
|
|
||||
|
||||
![]() HJ
hj 60 vm.-83 mamman kauppa-autona ollu,leimalle just menossa,3+3 paku,3,5t koukku otteessa, kilometrejä löytyy ja hienosti toimii,toinen murros rapisee mutta uusikin on jo hylys oottamas asennusta, lahden ja h-linnan puolesvälis kotipaikka, pari kierrosta renkaita 15 ja 16 ei mitään erikoisia mutta pyöreitä. hinta on kyllä sinun haarukan yläpäästä mutta,mutta, leimatako vai ei? p.josta tavottaa ainakin iltaisin 0400668215
|
|
|||
|
|||
![]() jokos hommannu
Jokos ari on hommannu hj käyttö kulkineeksi jos ei niin mä voisin tiputella hintaa 1700 niin ei ihteään rupea sylettämään myynti!
|
|||
|
|||
![]() HJ,HJ!
No niin, alkaa ajoajat loppumaan koneista, hitsaukset kesken pahasti! HJ : tä vielä olis hakusessa, rohkeasti vaan tarjoamaan!
T: Ari PS: HJ-Toni, ota yhteyttä, ku kerkeet! |
|
|||
|
|||
![]() HJ,HJ
Yritetään vielä....!
|
|
|||
|
|||
![]() HJ, HJ !
Vielä hetken yritetään....!
|
|
|||
|
|||
![]() moroooo maailmalta
Moro oon reissussa vielä taala venajan maalla! Naa on naita lyhyita keikkoja ja rahtari romantiikka kunniaan! Sen verran auton tilanteesta ett emanta sanoi oikean etupyoran olevan jotenkin lintallaan mut tarkastan tilanteen kun paasen kotiin. Soitan loppuviikolla kun taalta ufasta paasen helvettiin tai oikeastaan olen siela jo kunhan koto suomeen paasisin.
|
|||
|
|||
![]() HJ ,HJ !Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() Kerta vielä!
Tarjoa, tän kuun loppuun!!
|
|
|||
|
|||
![]() tojo
Moro.
Löytyisi yksi ylimääräinen hj, paku, kuokku,leimaa n.vuosi, vm82, uusi kytkin ja asetelma, uudet 100a akut jne. Kallishan se on 2000e. |
|
|||
|
|||
![]() HJ,HJ
Laitoin privaa!
|
|
||||
|
||||
![]()
multa löytyis hj kanssa, ruostevikaa, ei leimaa, etukardaani rikki. pistä privaa jos vielä tarvetta.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Toyota 1.6 4A-F tekniikka=>1.3? esim.Toyota 1.3 12V | MiKo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 27.03.2010 11:46 |
Myydään / Vaihdetaan Toyota Landcruiser HJ61 -88 (vaihto mahdollista Toyota 4Runneriin) | Jooseppi | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 11.03.2009 21:07 |