![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() C-Teck laturi vilkuttaa???Eli tuli erikoinen ongelma, kun C-Teck laturi vilkuttaa puolikuntosen akun ja täyteenladatun akun välillä valoa aikas nopeeseen tahtiin, onkos muilla käyny tämmöstä? Tekee tän saman ilmiön kahdella eri akulla, mutta kolmannella lataa ihan ok...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
sekoaa - mulla tekee samaa, kunnes ottaa latauspuolen johdoista kiinni ja ravistaa hiukkasen
tos näk kontaktihärö / murtunutta johtoa sillä heikkovirtapuolella
|
||||
|
||||
![]()
joo mulla teki samaa ja kun vikaa tutkin niin se pikaliitin mihin saa hauenleuvat tai akkuun kiinnitetyn liittimen kiinni niin siinä oli huono kontakti, ite laitoin sitte piuhat poikki ja liitin abikoilla ne hauenleuat ja hyvin on rokannu sen jälkeen.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ-60/61 Laturi -> BJ-40 | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 41 | 15.10.2019 10:21 |
Jimnyn 4x4 merkkivalo vilkuttaa | Lonely Rider | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 30.03.2013 21:14 |
Myydään HJ:n laturi | Waalsku | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.05.2010 20:32 |
HJ:n laturi ? | 4x4racing | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.09.2008 21:04 |
o: hj:n laturi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 28.11.2006 21:43 |