![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() fj 55 rautasikojen yleisyysSemmosta oon miettiny itekseni, että minkäverran löytyy suomen kokosesta maasta fj 55 tahi vastaavalla korimallilla olevia land cruisereita? Onko entisöityjä tai mettäpelinä vai onko kaikki ladon takana ruostumassa? Kuvathan on kivoja, notta niitä voi laittaa jos löytyy moinen klassikko...
|
|
||||
|
||||
![]()
Kuveja ei ole, mutta pari paaliin mennyttä tiedän, ja vilahtelihan juuri jollain palstalaisella kuvassaankin taustalla moinen (olikohan HJ:iin raadon vieressä) mätänemässä...
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tuossa nyt on kaikki päivitettynä mitä safvaarilla vain voi kuvitella tarvivansa, aika kaukana vakiosta. Ainoa jalostettu mitä olen livenä nähny ja vaihtanut omistajaa joten seuraavaa reissua ei Sialla enää tule. -teppo Viimeksi muokannut Scout : 11.01.2011 01:40 |
|
||||
|
||||
![]()
SLCK:n jäsenistöltä löytyy kanssa muutama
|
|
||||
|
||||
![]() Multakin löytyy tällänen, olut parivuotta pihalla odottamassa aikaa. nyt kuukauden sisällä menee talliin. |
|
|||
|
|||
![]()
On se vaan komean ja eriskummallisen näkönen automalli..
|
|
|||
|
|||
![]()
Väihkösel on kans muutama,
yks pakun papereilla, ruostuu kuusen alla yhen (liekki viis viis) se tossa purki yks museo projekti, happanee myös kuusen alla kaks 2f koneellista toinen on purettavana/korjattavana. aikanäyttää kumpaan kallistuu toinen happanee myöskin pihalla varmaan myös kuusen alla ja siitä tulee joskus tulevaisuudessa räppikone. eikä luovu yhestäkään ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nimimerkillä Iironsika on semmonen herkku..
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() Toisinaan kunnossa Aina ei Ainiin! Ei pidä unohtaa tuota vihreätä, joka oli mun ensimmäinen ihan off roadiin hankittu ja itse rakennettu auto. Vieressä tuo jv:n mainitsema Väihkösen liekki viis viis. Vuosi on muistaakseni -02.
Sika ajaa Possulla Viimeksi muokannut IironSika : 11.01.2011 21:15 |
|
||||
|
||||
![]()
voi hanuri että mä repesin tuota kuvaa jossa -iironsika- pajoittaa rautasikaa ja velipähäma nauttii elämästä... tuosta jotenkin ei voi tulla kuin hyvälle tuulelle !!! yli 100 pisteen kuva !!!
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Taitaa tämä yksilö jatkaa hyvinkin uimataidon ylläpitoa venäjällä ![]() Hitsi ku oli yks komee remonttikuva tuosta hukkunu johki... lähes samanlainen kuin tuolla edellä ![]() Terveisiä vain edellisille ja nykyisille ja myös tuleville omistajille, ei kai tämä ikuna hajoa kokonaan pois... |
|
||||
|
||||
![]()
tälläsen bongasin lpr viime kesänä moponetin pihalla
SLCK#357 TOYOTA laatuun voi luottaa. |
|
||||
|
||||
![]()
Aika helmi.
|
|
||||
|
||||
![]()
Varkaudes oli ennen jollain vpk tai vastaaval, kun se oli kentän reunal ensiapu miesten ajokkina.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla sattuu olemaan yksi Sika, odottaa tallitilaa :
Pari varaosa sikaa lojuu tallin takana. Kylällä makaa yhden hemmon pihalla kolme 55:sta surullisen ruosteisina...
|
||||
|
||||
![]()
Onks ne ne, mitkä näkyy siihen Hyvinkää-Porvoo tielle? Seisseet jo KAUAN samalla pihalla?
|
|
|||
|
|||
![]()
onkos noissa tekniikka/runko palikat yhteneväiset hj:n kanssa esim. Akselivälit? Että tuota käviskö tommosen koopa hoijjakan rungolle nakkaamalla tai vastaavasti dieseli tekniikkaa tommoseen helposti? Eikös tämä keltanen venäjän matkalainen oo hj61 Teknik?
Itse itselleni vastaten että näkyy wikipedian mukaan perustuvan ennemminkin 40-sarjaan ja akseliväliä on jopa 20mm vähemmän kuin 60-sarjalaisessa.... Viimeksi muokannut Luke86 : 13.01.2011 11:39 Perustelu: mittojen lisäilyä |
|
||||
|
||||
![]()
mulla maatuu maalla yhdessä pusikossa fj-55 raato,aikoinaan -90 oli ollut hj61 lukkoakselit ja varmaa 20cm korotuksia sekä 38"swampperit alla,paalaus tuomiolta pelastettu 2kertaa,nyt purettu kaytännössä aivan tyhjäksi kayttökelvollisita osista ja oottanut romumiestä jo 4-5vuotta.
Jos joku tunteen piston sydämmessää ja haluaa tän pelastaa niin saa hakea pois ilmaiseksi kyytiin voidaan auttaa ![]() Sitten yhdellä naapurilla makaa pihassa fj-55 vois olla ehkä kaupan mutta oli aivantolkuttoman mätä jo pari 3kesää sitten,seissyt kait 20-25vuotta samalla paikassa eli ei juurikaan mitään pelastettavaa enään. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|