![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Auton kuljetusta....Ostetaan Kuten otsikkokin kertoo, niin haussa ois auton kuljetus Vantaalta tänne Oulun eteläiseen? Mikäli vaikka lomareissun yhteydessä tai sit jonkun auton haun takia kulkua tänne. Niin siin samallahan toikin tulis tietysti... Ja eikä ilmaseksi tarvi tehdä, kun polttoaineet kustannetaan ja hieman ylikkin.Ja vaik privaa, niin ei tarvi seurata.... Ostetaan |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
ja jos tänä vuonna niin voisko yhet alupallotkin kulkeutua mukana
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ens vuoden puolle menee, mut liikkuu kyllä.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]() alupallukat
Olen näillä näkymin ajamassa 22.12.-10 espoosta pohjoseen. Riippuen pallukoista vois sopii kyytiin.
|
|
|||
|
|||
![]()
Kysytäämpäs vielä... Oisko Pohjoseen kulkijoita lähipävinä? Ois yks pommi (Mitsu) kiikasrissa, joak tulis siin samalla tänne...
|
|
||||
|
||||
![]()
Artsi777 siä on nyt parhaillaan trailerin kera...
|
|||
|
|||
![]() Jaa...
On sit tainu lähtö siirtyä, kun oli tietojen mukaan Joulun alla liikkeellä, ellei ollut aattona siis tarkemmin...
Ja numerohan mulla on, jos nyt mitään varmaa ees oli ennään... Ku tuli lähempääkin tietoon kalustoo... |
|
|||
|
|||
![]()
No joo... Touhutaan lähempää, kun ei myyjäkään vastaa taaskaan puhelimeen... Pääsee ite hakeen nää pommit pois...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Kuljetusta Joutseno-Mikkeli | T€€MU | O/M/V Muut | 2 | 26.09.2009 11:09 |
Ostetaan Kuljetusta Virroilta Helsinkiin | KooPee | O/M/V Muut | 3 | 19.06.2008 18:33 |
Hirven kuljetusta metsästä | Jari | Chit-Chat | 23 | 08.10.2006 21:38 |
Autojen kuljetusta WARNiin? | Junnu | Tapahtumat | 5 | 27.09.2005 20:27 |
kuljetusta heinolaan | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 24.05.2005 16:14 |