![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Sopiiko renkaat suzukiin??...Eli SJ410:n, johon ei tietääkseni ole tehty minkäänlaisia korotuksia, Mud Terrainit kokoa 31x10,5x15?? Onko jollakulla kokemusta??
|
|
||||
|
||||
![]()
Jos ompi alusta uutta vastaavassa ryhdissää ja käännät vanteet"väärimpäi" ni saattaa mahtua pienellä puskurinkiinnikkeitten rälläköinnillä....
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
|||
|
|||
![]()
öö, miten "väärinpäin" ihanko nykyinen sisäpuoli ulospäin??
Meneekö se sitte katastusmiehellekkin läpi?? |
|
||||
|
||||
![]()
Ei taida mennä katsurille 31 kumi läpi. Ja tuolla käännöllä tarkoitetaan varmaan sitä että vakio vanteesta saa ulospäin levittävän laittamalla "nurja puoli" ulos päin paikoilleen.Olettaen että kyseessä siis on vakio valssit. Vakio vanteilla nimittäin "oikein päin" 235/75 15 kumi raapii käännellessä lehti jousiin ja se on vissiin suurin koko minkä sj410 saa muutos katastettua ilman erikkolupia. Paljoko lie sitten tuumina, onko kolmea kymmentä? Nurin päin asennetut vanteet ei varmaan kyllä katsurille kelpaa.
Tulikohan tarpeeks epäselvästi solkattua ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos vastauksista. Menee niin säätämiseks, että taidan jättää ostamatta. Olis ollu pari vkoa alla olleet kumit...
Tossa on nuo koot mitä tota mallia vissiinki saa. Nuo mun vanteet on tollaset mangelsin näköiset... mitkähän lie. Mutta tuo 215/75/15 taitais passata? 30X9.50 R15LT 104Q 31X10.50 R15LT 109Q 32X11.50 R15LT 113Q 33X10.50 R15LT 114Q LT215/75 R15 100/97Q LT235/75 R15 104/101Q Kuinka nuo Mud Terrainit pitää talvella? |
|
||||
|
||||
![]()
Ihan helvetin huonot talvirenkaina, 2 talvea joskus sellaisilla liukastelin ja monta kertaa lähti lapasesta tahallaan ja tahattomasti. Onneksi ei käynyt kertaakaan mitään.
Ja alkuperäiseen kysymykseen, ei mahdu vakio 410:iin ilman että ottaa joustoissa ja kääntäessä kiinni rajusti. Rälläkällä jos tekee tilaa lokarin kaariin ja etupuskurin kannakkeisiin niin sitten mahtuu. Korottavat jouset auttaa myös. SPOA korotuksella mahtuu nippanappa ilman lokarin rälläköintejä mutta tulee aikas korkee minun makuun. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Taidan pitää nuo nokian hakkapelitat alla talven... Tuo 185 ainakin mahtuu ja jää vielä tilaakin
![]() Noita Saharoita oon kans katellu, mutta eipä ne taida olla talvipidolta sen paremmat...? |
|
||||
|
||||
![]()
Tuskinpa noi nyt nastarenkaita voittaa, mutta voin huomenna kirjoitella saharoiden käyttökokemuksista. (;
|
|
|||
|
|||
![]()
Joo, olis mukava kuulla jos viitit kirjoitella.
|
|
|||
|
|||
![]()
Milläs vanteilla te olette katsastaneet samurait 235/75/15 saharoilla, kun ottaa kiinni lehtijousiin käännettäessä? Paljonko pitäisi vanteen ET olla että ei ota kiinni. Ja paljonko on se vakio ET? Tuskin ainakaan käännetyillä vanteilla menee katsastuksesta läpi...
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Bridgestone Dueller M/T:t on olleet vähän paremmat, mutta ei nekään mitkään talvikelin renkaat ole. Pikkuteillä tuntee olevansa jonossa koko ajan tulppana, jos muilla on talvirenkaat ja siellä mukana sudittelee tollaisilla mutteri-luistimilla. Saa myös varoa risteyksissä mummoja, kun mokomat kiihdyttävät rollaattoreillaan oikealta ohi.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä noi saharat on 10x paremmat renkaat metsässä ja talvellakin kun Bf:n MT:t ja suikkaan laillinen koko 235/75-15 on saharana n.30" joten ei kauas jää 31"! johtuu tuon pinnoittamisen tuomasta lisäkorkeudesta.
|
|||
|
|||
![]()
Pitääpä käyttää katsastuksessa. Olen muuten todella positiivisesti yllättynyt INSA SAHARAN lumipidosta. Jäällähän tuo ei kovin hyvin pidä, mutta lumipito on huomattavasti parempi kuin odotin. Aika pehmeä kumiseoskin tuntuu olevan, joten ensimmäinen talvi mennee hyvin , mutta kunhan kovettuu ja kulmat pyöristyy niin pito huononnee. Mutta nyt ainakin pärjää hienosti
|
|
|||
|
|||
![]()
Mulla SJ413 ja BFG AllTerrain 235/75-15 renkaat meni alle ilman mitään muokkauksia. Katsastajalla en ole vielä käyttänyt. Ensimmäistä talvea ajelen Suzukilla ja meinaa ilman nelivetoa lähteä koko ajan lapasesta mutkissa, jos ei ole tarkkana
![]()
|
|||
|
|||
![]()
235/75/15 Insa Saharat alla. Ja eilen katsastettu Samurai hyväksytysti kehujen kanssa. Ajoaikaa 2012 maaliskuun loppuun. Nyt on hyvä mieli!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan suzukiin renkaat | Rekisteröimätön | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 04.11.2010 18:51 |
Ostettu suzukiin renkaat | LarppaV | O/M/V Renkaat ja vanteet | 4 | 24.02.2010 18:00 |
Sopiiko 31"x10,5"x15" renkaat 6"x15" vanteille | CETIC | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 16.04.2007 00:07 |
O: Renkaat suzukiin | HannuS | O/M/V Muut | 10 | 06.06.2005 10:26 |
Suzukiin renkaat..? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 17.08.2004 19:48 |