![]() |
![]() |
|
O/M/V Renkaat ja vanteet Kaikki autojen renkaat, vanteet ja lumiketjut tänne. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() pakuun 14" 215CMyyty Hyvät nastalliset talvirenkaat, merkkinä kumho.Ovat 2wd L200 mitsun rumilla vanteilla. Hinta 150e Löytyvät Pöytyältä. Kuvankin voin laittaa jos tarvetta. p.044-3500365 Myyty
www.mitsubishi4wd.com Viimeksi muokannut awd : 30.11.2010 13:34 |
|
||||
|
||||
![]()
Paas laittaen vaan, tarttis melkein koklata mahtuukos pyöriin tua mun trailerin alla...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 27.10.2010 06:51 |
|
||||
|
||||
![]() Tässä kuvia![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
up
|
|||
|
|||
![]()
Vois noista 100€ + rahti maksaa.
Tarttisin Transmiittiin paremmat pyörät. Taitaa olla rahti matkahuollon kautto jo ton 50€. |
|
||||
|
||||
![]()
Noo, mä voin neet Artsille purottaa, jos se jeesaa???
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
Auttaa Todella paljon. Jos vaan kaput syntyy.
Ei viittis parin sadan Transittiin ostaa kauheen kalliita renkaita. |
|
||||
|
||||
![]()
Sepäs se.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
Nostetaan tarjous, Jos renkaissa on hyvin pintaa ja nastat paikoillaan vielä 120€.
Jos kaupat syntyy, sais renkaat kulkeutua Artsin pajalle. Siitä vois kaljan tai kaks tarjota vaivan palkkaa. Jos riittää?? |
|
||||
|
||||
![]()
Sen verran pitää korjata, että noi olikin sitten 185 leveät.
![]() Sori, sekoitin ne toisiin renkaisiin. 120e on ihan kelpo tarjous, kannattaa soitella, kun harvakseltaan luen palstaa.
|
|||
|
|||
![]()
Joo ei se leveys niin tarkka ole. Kun han on 14" vanteet vaan.
Pistä sun tilinumero mulle yv. ni maksan ton 120€ pois. Sit jos Rompe1 haluais auttaa ton kuljetuksen kanssa, kun kerkeää. Jos viittit Rompe ilmotella koska olisit tulossa tännäpäin. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
1.12. tulen Salon suuntaan, sillon voisin purottaa neet Artsille, jos soppii? Ja jos Artsille soppii???
|
|||
|
|||
![]()
Sopii hyvin.
Mä asun tässä 10km päässä artsin pajalta. Aika äkkiä mäkin tuun ne noutaa siitä, jos viittit soitella paremmin. 040 7403466 Mitäs haluut maksuksi?? 20€ ?? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Saiskos AWD Keikattua jurmulat tähän Metsämaalle, vai kui?
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Joku puh. numero olis hyvä olla niin vois pirauttaa ennen tuloa.
|
||||
|
||||
![]()
O5OO-11O11O.
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pakuun rengasta pääkaupunkiseudulta | Eskimo | Chit-Chat | 8 | 19.06.2010 18:03 |
Myyty Toyota LJ-70 "Marimekko" 5000€, katsastettu, vaihto pakuun | offroadjouni | O/M/V Ajoneuvot | 19 | 29.01.2009 14:05 |
O: Talverenkaat, C-renkaat pakuun, 195 80R 15 | legro | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 03.10.2007 17:33 |
Pehmeät penkit pakuun | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 10.10.2006 22:04 |
M: Vetokoukku pakuun tai maasturiin | Epätoivo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 10.08.2006 13:02 |