![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Mitäköös tästäkin taas tulee?
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Sanomista vaan.
Hirmune etuylitys ja vissiin vähä kiikkerä ajaa maastossa noin lyhkäsellä akselivälillä, eikä tuota maavaraakaan juuri ole kuin nimeksi... Eiku joo... tää o selvä. Tuo koppi o sitä varte että rouva ei kastu sateella ku herra pesee tossa etuylityksellä mattoja syyssateilla. Muista laittaa ponttoonit tonne kupeeseen niin voit käyttää tuota samalla laiturina. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Kokemuksesta voin sanoa, että ainakin pitkäaikainen projekti edessä.
Kuvat on siis mun mestoilta. Et varmaan tunnistais paikkaa ilman vinkkiä ![]() http://forums.offipalsta.com/showthr...ighlight=mokin
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Hommaahan tossa pikkusen on, mutta jos hiukan oikastaan oikotien kautta... ![]() Vai onko se sallittua, hä, mitä???
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ei vittu p...le taas eläköön hurraa..jipii..KHO päätös taas | toyota4x4 | Chit-Chat | 4 | 02.03.2010 17:37 |
nyt tulee | Teppo2 | Chit-Chat | 1 | 01.07.2008 02:16 |
mitähän tästäkin tulee.. (toyota fj55) | jjtp | Tekniikka & Jutustelu | 78 | 19.06.2008 19:17 |
Hiljaa hyvä tulee, paitsi että taas on kiire | tomikoo | Tekniikka & Jutustelu | 46 | 19.09.2006 15:21 |
Nettimikro tulee! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 15:40 |